Därför missbrukar ruinturisterna mögel

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Aseabarn
Inlägg: 534
Blev medlem: fre 24 apr 2009, 12:29

Inlägg av Aseabarn »

Suck... Ännu en tramstråd. Den kom dock tre månader och nio dagar för tidigt. Snyggt inklippt iaf.
http://www.metro.se/se/article/2006/08/ ... /index.xml
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/kokai ... 834463.svd
Senast redigerad av 1 Aseabarn, redigerad totalt 0 gånger.
Industristofil och fabriksromantiker
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Aseabarn""]Suck... Ännu en tramstråd. [/quote]

Du har ingen humor ;)

En del är insnöade på el-prylar, en del andra av oss är mer mögliga :D

Ska livet, framförallt forumlivet, vara 100% seriöst utan trams, så kan man lika gärna dra ur proppen.... Observera att tråden ligger under "Övriga diskussioner", där får man lov tramsa lite :)

/B
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""benkar""]Du har ingen humor ;)

En del är insnöade på el-prylar, en del andra av oss är mer mögliga :D

Ska livet, framförallt forumlivet, vara 100% seriöst utan trams, så kan man lika gärna dra ur proppen.... Observera att tråden ligger under "Övriga diskussioner", där får man lov tramsa lite :)

/B[/quote]

Kan, som sagt, bara gratulera dig till en rolig tråd.
Användarvisningsbild
Aseabarn
Inlägg: 534
Blev medlem: fre 24 apr 2009, 12:29

Inlägg av Aseabarn »

[quote=""benkar""]där får man lov tramsa lite :) [/quote]

Haha jadå. Jag får skylla på mina puckade grannar som åter sabbat julefriden och fått mig ur balans. Haschrökande dagdrivare som festar dygnet runt, inklusive julafton och juldag som det skulle visa sig. :mad:
Edit: Tror jag ska tipsa dem om mögel... Då kanske "grannlåten" tystnar för gott.

Klapp på skinkan. :D
Senast redigerad av 2 Aseabarn, redigerad totalt 0 gång.
Industristofil och fabriksromantiker
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Hasch? På Aseabarns beskrivning låter det snarare som om hans "puckade dagdrivande grannar" hittat en okänd mögelkälla med fin kvalité i Västeråstrakten och efter det festat dygnet runt? Man blir ju väldigt aktiv efter ett par feta strängar finmögel.... :eek:

Var ute hos en missbrukarkamrat idag. Hade hoppats på lite finmögel, är ju juldag och allt, men allt han vågade bjuda på (frugan var hemma) var lite tam mögelost, det blev man ju inte lyckligare av... :mad:

Har hittat en ny lokal källa, men är lite osäker, handlar det om mögel, eller är det någon form av hus-svamp som finns på bilden?

Mögel kan jag hantera/dosera, men hus-svamp? Är det starkare eller svagare än vitmögel?

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Aseabarn
Inlägg: 534
Blev medlem: fre 24 apr 2009, 12:29

Inlägg av Aseabarn »

[quote=""benkar""]Har hittat en ny lokal källa, men är lite osäker, handlar det om mögel, eller är det någon form av hus-svamp som finns på bilden?

Mögel kan jag hantera/dosera, men hus-svamp? Är det starkare eller svagare än vitmögel?[/quote]

Oj vilken lyx. Lägg ut dem på Tradera och marknadsför som "shabby chic" så säljer de som smör.

Kan också rekommendera fotsvamp. Den kan man odla själv.

Tror det har varit slagsmål hos grannen igen. Dunder och brak och gråtande tjej i trappen.
Industristofil och fabriksromantiker
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Aseabarn""]
Tror det har varit slagsmål hos grannen igen. Dunder och brak och gråtande tjej i trappen.[/quote]

Gå till närmsta butik, köp en stor mögelost och mula den gråtande tjejen i trappan rejält med den, så blir det kanske lugnt en liten stund?

Här i den mögliga och ökända Risk-Bunkern under rikets Hufvudstad är det tvärlungt, alla är som vanligt lite softa och småhöga på mögel :D

/B
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Vilken slags mögel folk använder är en ren klassfråga.
[quote=""bunkrologen""]Jag brukar röka min ost...[/quote]
Jag föredrar att äta det i olika former.

Har även sett mögel i en ny form: små "pappersbitar", i frimärksstorlek... härär nog "källan" eller ska jag säga odlingen?
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Skriv svar