Därför missbrukar ruinturisterna mögel

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Sincro
Inlägg: 589
Blev medlem: lör 08 aug 2009, 00:41

Inlägg av Sincro »

Tackar benkar för veckans skratt! Älskar verkligen att läsa dessa trådar! :D

"Efter regnet kommer solsken, det tycker jag är så jättebra!"
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

Hörde något på stan om "det vita möglet" som har ramlat ned i stor omfattning sista tiden.. Kan det vara så att snö är mögel?, då är det en guldgruva ute nu!!

Jag tänker prova i alla fall!
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""bunkrologen""]Hörde något på stan om "det vita möglet" som har ramlat ned i stor omfattning sista tiden.. Kan det vara så att snö är mögel?, då är det en guldgruva ute nu!!

Jag tänker prova i alla fall![/quote]

Skulle avråda från det, snorta snö slutar bara med att du får vattenskalle....

/B
Användarvisningsbild
Nethril
Inlägg: 209
Blev medlem: mån 03 aug 2009, 20:52

Inlägg av Nethril »

[quote=""benkar""]Skulle avråda från det, snorta snö slutar bara med att du får vattenskalle....

/B[/quote]

hahaha :D
Buried by time and dust...
http://explorica.pixbox.se
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""CB Milton""]Och rinnande näsa....
I värsta fall kan du bli en sjöman - vågor i håret och vatten i knäna.
Riktiga sjöbusar snortar mögel. Tänk vad mögel det finns i halvsjunkna skeppsvrak.[/quote]

Jag drog en fet i vänster, förfrös den hjärnhalvan och blev förlamad i höger sida i 30 minuter... Shit vilken tripp!
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Jag skrev i det första inlägget i den här tråden:

-"Under kommande jul och nyår läggs jag in för avgiftning så att jag kanske kommer bort från missbruket av mögel, är inte så kul som många tror, och hoppas ni stödjer mig under denna tunga period. Samt, håll er borta från mögelmissbruket, är f..n inte kul när man väl hamnat i mögelträsket"

Gått på en massa terapi under jul-nyår, men det hela "suger" :mad: Terapi, gruppsamtal osv enligt någon jäkla 12-stegmetod kallad "Avestametoden", men det hela gav inget alls, så nu när nyår är passerat så skiter jag i det hela, är väl egentligen inget fel på att man snortar lite mögel någon helg då och då?!??!?!?

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Nu när jag ändå bestämt mig bli kvar i mögelträsket, så.... Springer man inte på mögel i någon ruin på några veckor, och man börjar bli lite skakig, ni har väl inte missat att man på nätet kan få tag på fin-mögel på burk?

Fick nyligen tag på en burk, tror det är frystorkat eftersom det verkar ha passerat tullen utan problem. Man tillsätter ett par dl vatten, så kommer den fina doften rätt snabbt, sedan är det bara att dra i sig! :)

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skriv svar