Därför missbrukar ruinturisterna mögel

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""benkar""]Är det finmögel eller?[/quote]
Tänkte direkt på dessa reklamsnuttar med Robert Gustavsson och speciellt klippet som börjar vid 00:40 - Fulöl (på youtube)

"-Har du finmögel!? Jag får slumpen...?" Du får göra en egen version på den Benkar, du som levererar mycket roligt material ibland.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

[quote=""benkar""]Är det finmögel eller? Obegränsade mängder? Min näsa är helt slut av fuktigt fulmöggel från avloppet här i bunkern :mad:

/B[/quote]

Sorry, Benkar! Här i Västerbotten är det mesta "fult"! ;)
Nåt så djuriskt fult är det, att allt ska vara så fult hela tiden.

[quote=""Saddam""]Tänkte direkt på dessa reklamsnuttar med Robert Gustavsson och speciellt klippet som börjar vid 00:40 - Fulöl (på youtube)

"-Har du finmögel!? Jag får slumpen...?" Du får göra en egen version på den Benkar, du som levererar mycket roligt material ibland.[/quote]

Oh ja. Men häruppe är det verklighet. Vi pratar om finvatten och fulvatten, finöl och fulöl, fin-editors (för html) och ful-edtitors, så ful-mögel är vad vi kan erbjuda som bäst! :D

[quote=""CB Milton""]Bild

Om du gå in på min profil finns det ett litet album med två bilder.[/quote]

Är jag blind eller? :confused:
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

[quote=""CB Milton""]Klicka på mig - visa allmän profil - album. Du har ju också album från Brännlands station. :) [/quote]

För att hålla mig till ämnet - just nu tittar jag INTE på CB:s bilder eftersom jag av nån anledning inte får upp någon albumlänk på hans profil, bara gruppmedlemskap, vänner och statistik (jag vet att jag har Brännlandsbilderna uppe, men jag ser dem...)
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Ah, nu förstår jag... de har helt enkelt möglat bort. ;)

Hoppas de smakade! :)
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Börjar bli trött på mögelabstinensen, ska prova mögelplåster nu, se om det kan lindra den plågsamma abstinensen... :confused:

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

[quote=""benkar""]Börjar bli trött på mögelabstinensen, ska prova mögelplåster nu, se om det kan lindra den plågsamma abstinensen... :confused:

/B[/quote]

Hahaha, underbar bild men ledsen att göra dig besviken, Benkar, tyvärr stjälper de mer än hjälper. Ren och skär avhållsamhet, att klippa direkt, det är tricket!

Förövrigt... visste ni att det till och med förekommit HALVFABRIKATSMÖGEL på några av Umeås mest kända restauranger? SKANDAL!!! Vem vet hur mycket crap man kan ha dragit i sig på köpet?!! :eek:
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""benkar""]Börjar bli trött på mögelabstinensen, ska prova mögelplåster nu, se om det kan lindra den plågsamma abstinensen... :confused:
[/quote]
Ha! Du verkar ha problem med ditt begär, precis som många andra.

Jag brukar mögel regelbundet och har inga problem alls, dessutom så kan jag sluta när jag vill -det är bara det att jag inte vill göra det.

:rolleyes:
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Mr H
Inlägg: 397
Blev medlem: tis 27 okt 2009, 22:04

Inlägg av Mr H »

nu är det så att sen jag flyttade in här så har jag insett att jag måste städa min balkong. den har både alger och lite grönmögel på sig. funderar på att skrapa ner det i en burk och sälja.

har jag nått bud?
kan säkert odla lite mer på det om så önskas :rolleyes:
Användarvisningsbild
Colarain
Inlägg: 1001
Blev medlem: sön 19 apr 2009, 19:52
Kontakt:

Inlägg av Colarain »

[quote=""Saddam""]Ha! Du verkar ha problem med ditt begär, precis som många andra.

Jag brukar mögel regelbundet och har inga problem alls, dessutom så kan jag sluta när jag vill -det är bara det att jag inte vill göra det.

:rolleyes: [/quote]

Jag måste instämma med Saddam här - det är en KLAR skillnad melllan bruk och missbruk. ;)
Att flyga är konsten att kunna kasta sig till marken och missa
http://colarain.pixbox.se
Skriv svar