Därför missbrukar ruinturisterna mögel

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

ÄNTLIGEN! Nu finns det Falafel med gratis mögel! :D

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

Det finns även storpack för dom riktigt tunga missbrukarna, dom som verkligen degat ner sig. ;)
Bild
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

jag har inte hunnit att bli beroende än, har mest varit inne i ödehus och saker ovan mark, där det finns lite hussvamp men inga större mängder, fast jag hade förberett mig på att bli ett med sporerna i somras när jag skulle besöka sländan, men nån hänsynslös jävel hade snott skarvkabeln till pumpen så stället var översvämmat, vilken jäkla typ, måste ju vart en av grabbarna på mögelbrottsroteln!
det var ju i den vevan jag bestämde mig för att börja med mögel på allvar, så jag reggade mig här och blev lite mer aktiv, sen började jag ju inse att man kan ju bara inte gå ner i en benkarbunker direkt utan att ha förberett sig, risken att man får en överdos är stor och man blir då själv en stor jäkla stinkande mögelbomb som andra UE'are kommer och tafsar på, så jag ska ta steget in i er värld kära vänner, jag håller på med en förberedelse just i detta nu!
en doktor har sagt åt mig att jag behöver käka mycket morötter, vilket jag lydigt gör när jag sitter här vid datorn och letar mögelbunkrar, men den sista biten av moroten är svår att tugga i sig, så den brukar alltid bli liggande på bordet, men nu har jag börjat samla dem i en flaska, först tänkte jag ha det som en affärside att sälja mögelvatten på flaska från min lokala handgrävda vattenbrunn där det ligger döda grodor i botten, men jag kom på att om jag tillsätter dessa morotstumpar till vattnet och låter det mögla till sig så har jag ju den perfekta inkörsporten till tung-UE! då kanske man blir accepterad i gänget, när man hittar på nåt nytt preparat?
ni kan få receptet i utbyte mot ett intressant underjordsobjekt med första gradens mögelangrepp. ;)
Bild
Loka mineralmögel
"för god att kolsyra"
kan innehålla spår av betakaroten
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Helt underbart! Nästan så man överväger att bli vegetarian – både falafel och morötter! :D
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""swedediesel""]
ni kan få receptet i utbyte mot ett intressant underjordsobjekt med första gradens mögelangrepp. ;)
[/quote]
Ha ha ha, nu satte jag ölen i fel strupe... hamnade nog nere i lungorna.

Måste berätta om en sak som hände tidigt på sommaren:
"Glömde" att äta upp köttfärssåsen -den blev stående i kylsåpet några dagar för länge. När jag väl upptäckte detta så tänkte jag först äta upp den men det hade bildats ett tunt, vitt skikt längst upp i burken! Vad göra? Skölja ur, diska och sortera burken som glas... näe då, ställde den på balkongen. Skulle "ta det senare". Självklart glömmer man bort detta också, en dag hör jag en knall vad från jag tror är vardagsrummet men där har det inte hänt någonting. Ljudet kom i själva verket från balkongen, locket flög iväg men innehållet låg som tur var kvar i glasburken.

Odlare: mögel är explosivt och därmed farligt, så tänk på vad ni gör!
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Sv: Därför missbrukar ruinturisterna mögel

Inlägg av swedediesel »

AHA! nu vet jag hur jag ska ta mig igenom plomberingen på Edvin! bara att borra litet hål i betongen och trycka i lite mögel!
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Hur det kan se ut när ett långvarigt bruk av finmögel gått överstyr och övergått till ett rent missbruk av finmögel :eek:

Den unga killen på bilden, vi kan kalla honom för "Kalle", har i flera år besökt många mögliga bergrum, samlat på sig stora mängder mögel, men droppen var väl när han, strax innan Sländan stängdes, tog med sig enorma mängder fulmögel därifrån hem till garaget, och efter en lång vinter hade han raffinerat fulmöglet till finmögel av hög kvalité.

Sprang på honom tidigt i höstas, rena rama katastrofen, han är djupt nere i träsket, sitter i bilen med stora påsar med finmögel och drar i sig sträng efter sträng i ett rasande tempo, det formligen bolmar av mögel.

Så, ta det lungt med möglet, bra i lagom mängd, med det kan gå snett... :mad:

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Senast redigerad av 2 benkar, redigerad totalt 0 gång.
Anledning: gramatisk galenhet
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Har varit jobbigt senaste tiden, inga nya mögelruiner... :mad:

Abstinensbesvären har varit på väg tvinga mig till olagligheter, inbrott, köpa fulmögel, men jag har stått emot... :)

Men så, nu innan jul kommer lösningen, finns på ett Apotek nära dig!

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""benkar""]Har varit jobbigt senaste tiden, inga nya mögelruiner... :mad:

Abstinensbesvären har varit på väg tvinga mig till olagligheter, inbrott, köpa fulmögel, men jag har stått emot... :)

Men så, nu innan jul kommer lösningen, finns på ett Apotek nära dig!

/B[/quote]

:D :D :D, 10 poäng.
JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

[quote=""benkar""]Har varit jobbigt senaste tiden, inga nya mögelruiner... :mad:

Abstinensbesvären har varit på väg tvinga mig till olagligheter, inbrott, köpa fulmögel, men jag har stått emot... :)

Men så, nu innan jul kommer lösningen, finns på ett Apotek nära dig!

/B[/quote]

Åhh, jag ska också genast införskaffa ett ex av den, tusen tack för tipset!

Då jag inte ens jobbar i ett mögelhus längre (åh, vilken saknad...) och bara haft periodvis jobb under det senaste året har UEandet fått ligga lite i dvala, men gissa om jag saknar det. TUR det finns bot! :D
Skriv svar