Har ni blivit jagade/påkomna/upptäckta?

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Krilleå
Inlägg: 42
Blev medlem: tis 29 okt 2013, 00:49

Inlägg av Krilleå »

[quote=""Saddam""]Om ni vill undvika att springa in i någon när ni utforskar ett ruckel så kan jag rekommendera följande dagar på året: 1. midsommardagen 2. nyårsdagen

Då ligger de flesta Svenssons och har sovmorgon -tro mig, har provat... :D

Vägarna fram till objektet kan vara kusligt öde dom också.[/quote]

SANT!
Användarvisningsbild
Soldat
Inlägg: 50
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 11:41

Inlägg av Soldat »

När man var i 18 årsåldern med nytaget körkort så började man sig intressera sig av att fara runt och besöka ställen som såg övergivna ut på google maps. Oftast gjorde vi det nattetid, för det kändes mer spännande. Men en dag besökte vi ett bostadshus mitt på blanka dagen, och det dröjde inte länge förrän en bil rullade ner på grusvägen och ställde sig utanför trädgården (var staket runt om huset, och grind). Vi hörde bilen och sprang runt skogsdungen och tog oss till min bil, som stod en bit bort på vägen, och stack iväg, med bultande hjärta. Och självklart följde han efter, men tur nog hängde inte hans pickup med min dåvarande bil.

Det huset besökte vi aldrig igen. Det var nog inte så öde ändå. Och sedan dess har man skärpt sig, och försöker undvika de som man inte kan bekräfta är öde.

En annan rolig anekdot var för inte alls länge sen då jag och en vän besökte ett plomberat bergrum som någon lyckats öppna. Vad tror ni händer där nere? Jo vi stöter ihop med ett gäng andra utforskare. :D
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Soldat""]En annan rolig anekdot var för inte alls länge sen då jag och en vän besökte ett plomberat bergrum som någon lyckats öppna. Vad tror ni händer där nere? Jo vi stöter ihop med ett gäng andra utforskare. :D [/quote]
Näe usch... sånt vill man undvika i underjorden. Skrämde ni varandra? :D
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Skriv svar