Google+

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
dhx
Inlägg: 170
Blev medlem: lör 07 aug 2010, 09:39

Inlägg av dhx »

Varsågod. Jag lägger er i en 28-krets så får vi se om vi får någon användning av det. Man kan välja Urban Exploration som gnista, så får man diverse info där, från runt om i världen.

[quote=""jnse""]Tack för inbjudan, nu blir det att lära sig det här också :) [/quote]
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

Jag går gärna med i en krets, hur kommer jag med?
Användarvisningsbild
kristofer
Inlägg: 866
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 10:10
Kontakt:

Inlägg av kristofer »

[quote=""dhx""]Varsågod. Jag lägger er i en 28-krets så får vi se om vi får någon användning av det. Man kan välja Urban Exploration som gnista, så får man diverse info där, från runt om i världen.[/quote]

Har du skapat någon krets? sökte men hittade inget, fast det kanske är jag som gör fel, har inte direkt koll på strukturen ännu men tänkte bäst att testa kan bli något med tiden..
inspektionsverket.se - The world as we know it.
Användarvisningsbild
dhx
Inlägg: 170
Blev medlem: lör 07 aug 2010, 09:39

Inlägg av dhx »

Var och en skapar ju sina egna kretsar. Jag har lagt till dem som bett mig om inbjudan i en UE-krets, vilket betyder att jag kan dela speciellt till den kretsen och att jag ser vad de väljer att dela till den krets de eventuellt lägger mig i. Men om vi är flera som har UE-kretsar, kan vi ju dela till varandra.

[quote=""kristofer""]Har du skapat någon krets? sökte men hittade inget, fast det kanske är jag som gör fel, har inte direkt koll på strukturen ännu men tänkte bäst att testa kan bli något med tiden..[/quote]
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

[quote=""dhx""]Var och en skapar ju sina egna kretsar. Jag har lagt till dem som bett mig om inbjudan i en UE-krets, vilket betyder att jag kan dela speciellt till den kretsen och att jag ser vad de väljer att dela till den krets de eventuellt lägger mig i. Men om vi är flera som har UE-kretsar, kan vi ju dela till varandra.[/quote]

Jag är inte säker på att jag hajar men om du får mitt namn, kan du då lägga in mig i den kretsen + att jag kan se kretsen själv?
Användarvisningsbild
dhx
Inlägg: 170
Blev medlem: lör 07 aug 2010, 09:39

Inlägg av dhx »

Om du ger mig din mailadress kan jag skicka en inbjudan. Jag kommer då att lägga dig i min UE-krets. Du ser ju vem jag är, eftersom du ser vem inbjudan kommer ifrån. Du kommer också se att jag har lagt dig i en krets, men inte vilken (den infon är bara min). Sen väljer du om du vill lägga mig i en av dina kretsar. Dem skapar du själv och döper efter tycke, typ familj, jobb, vänner, UE osv. Du kan sen välja vad du delar med vem. Du kommer att se vad jag delar till min UE-krets och till alla mina kretsar. Du kan se vilka andra jag har i kretsar, men inte i vilken krets jag lagt dem. Jag ser bara vad du delar till UE-kretsen eller alla kretsar (eller vilken krets du eventuellt vill lägga mig i). PM:a mig om du vill ha en inbjudan.

Lotten

[quote=""nonamegiven""]Jag är inte säker på att jag hajar men om du får mitt namn, kan du då lägga in mig i den kretsen + att jag kan se kretsen själv?[/quote]
Skriv svar