Årets bild!

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Bakke
Inlägg: 158
Blev medlem: mån 25 apr 2011, 07:58
Kontakt:

Inlägg av Bakke »

[quote=""benkar""]benkar.se kommer snart att lansera en "Ruin-deo", svindyr blir den, bara att rolla på upp i armhålan, så luktar man sedan som en riktig ruinturist, dvs mögel, fukt och unket.... :)

/B[/quote]

Ah, då kanske den riktiga känslan infinner sig i skinnfotöljen? Måhända det som är hemligheten med stort H bakom dina bilder??
Kan man förhandsboka till första leveransen??
"Motljus? Här är ju kolsvart!"

http://www.flickr.com/photos/ruinism/sets/
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Bakke""]Ah, då kanske den riktiga känslan infinner sig i skinnfotöljen? Måhända det som är hemligheten med stort H bakom dina bilder??
Kan man förhandsboka till första leveransen??[/quote]

Det kommer givetvis en "28ds Special Edition" i begränsad upplaga, till extra högt pris, med extra stark doft, återkommer med mer info inom ett par veckor...

/B
Användarvisningsbild
Bakke
Inlägg: 158
Blev medlem: mån 25 apr 2011, 07:58
Kontakt:

Inlägg av Bakke »

[quote=""benkar""]Det kommer givetvis en "28ds Special Edition" i begränsad upplaga, till extra högt pris, med extra stark doft, återkommer med mer info inom ett par veckor...

/B[/quote]
Törs man hoppas att en tutorial i fotoshåpp ingår i 28ds edition??
"Motljus? Här är ju kolsvart!"

http://www.flickr.com/photos/ruinism/sets/
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Bakke""]Törs man hoppas att en tutorial i fotoshåpp ingår i 28ds edition??[/quote]

Som ett extra tillägg till "28ds Special Edition-Roll-on" från benkar.se ,i begränsad upplaga, till extra högt pris, kommer utvalda kunder få tillgång till ett specialutvecklat Phostoshop-filter, "Mögel och rost", som man på ett enkelt sätt kommer att kunna använda till omforma vanliga tråkiga bilder/platser till härligt mögliga ruiner.

På detta sätt så får slappa "soff/surf-ruinturister" möjlighet till en helhetsupplevelse, de kan både lukta ruinturist, och samtidigt kunna lägga ut stora mängder av härliga mögel/rost-bilder som väcker stor uppmärksamhet :)

/B
Användarvisningsbild
Bakke
Inlägg: 158
Blev medlem: mån 25 apr 2011, 07:58
Kontakt:

Inlägg av Bakke »

Underbart! Snart kan ja bli en riktig ruinturist :D
"Motljus? Här är ju kolsvart!"

http://www.flickr.com/photos/ruinism/sets/
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""Bakke""]Underbart! Snart kan ja bli en riktig ruinturist :D [/quote]

Ruinturist?

Ä dä månne en tockna däringa, sum åker å bler ruinerater på di däringa ställa sum en åker i flugemaskin tell?
Ett å di däringa ställa sum legger utrickses, kan veta?

Nä dä vette skråen, tocket späcktackel dä kan kvetta mäk.

Vell en se en ruin så ä dä bara te å blega på käringa mi..... :D
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Bakke
Inlägg: 158
Blev medlem: mån 25 apr 2011, 07:58
Kontakt:

Inlägg av Bakke »

Haha, tror inte hon tar de som en komplimang :D
"Motljus? Här är ju kolsvart!"

http://www.flickr.com/photos/ruinism/sets/
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Tack vare att jag läste den här tråden och hörde om Terjes och den andra falske mannen i vildmarken så fick jag en väldigt intressant dröm i natt. Var ute på mina föräldrars bakgård (som även i drömmen låg mitt i ett villaområde, även om det är en tunn sträng med skog strax bakom).

Jag hör ett ljud från skogen och vad är det som kommer, om inte en skabbig räv med en unge som leker och hoppar runt hennes bakben. Helt tagen av upplevelsen inser jag att ett lodjur följer tätt bakom. Sedan kommer även några renar med stora kronor.

Fascinerad över hur stort lodjuret är (säkert också en produkt av storleksjämförelser i trådar om Terjes djur) så grämer jag mig över att jag varken har iPad eller kamera med mig. Men sen kommer jag på att "NÄE! Ingen kommer tro mig i alla fall på grund av den där nedrans Terje, så det hade ändå inte varit någon idé!" :D

Och den där deodoranten blir nog en hit... frasen "riktiga män luktar MÖGEL" flyger igenom mitt huvud. ;)
Användarvisningsbild
Penfold
Inlägg: 780
Blev medlem: fre 01 okt 2010, 19:46

Inlägg av Penfold »

Vad sa Benkar efter han målat Mona Lisa? "Jävlar! Det blev en mögelklump." :D
/"Vid min Cittra vill jag kvittra"
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

Den här tråden är ju faktiskt otroligt bra. Jag undrar när det kommer ut att jag faktiskt aldrig har varit i vare sig Bengt Nygrens villa eller Detroit?
Skriv svar