Dagens Mårdhund.

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
kristofer
Inlägg: 866
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 10:10
Kontakt:

Dagens Mårdhund.

Inlägg av kristofer »

Det kan inte ha undgått någon att Mårdhundens spridning i Sverige ökat lavinartat på senaste tiden. Ökningen tros ha direkt koppling till spridningen av Photoshop, vilket blivit något av en revolution.

Jag bjuder därför på "Dagens Mårdhund", detta är en av ett hundratal vi såg i helgen kring de värmländska skogar. Var såg du en Mårdhund senast?
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
inspektionsverket.se - The world as we know it.
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""kristofer""]Det kan inte ha undgått någon att Mårdhundens spridning i Sverige ökat lavinartat på senaste tiden. Ökningen tros ha direkt koppling till spridningen av Photoshop, vilket blivit något av en revolution.

Jag bjuder därför på "Dagens Mårdhund", detta är en av ett hundratal vi såg i helgen kring de värmländska skogar. Var såg du en Mårdhund senast?[/quote]

Åååh, vad gulligt.
Var kan man shoppa en sån?
Kan man bara stoppa in foten i dom, eller måste man shoppa dom först.....?
:rolleyes:
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""kristofer""]Var såg du en Mårdhund senast?[/quote]

Mötte ett helt gäng Mårdhundar i något gammalt skyddsrum i augusti, de verkade helt galna/borta, gissar på att det var Zombie-Mårdhundar (?) :eek:

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
wildhack
Inlägg: 380
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 09:54
Kontakt:

Inlägg av wildhack »

Utplanteringen verkar organiserad
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Tänkte besöka ett av de skyddsrummen under Trossö men jag kom inte förbi den lilla krabaten så jag fick vända.
Jag trodde inte de fanns så här långt söderut eller att de blev så stora, men den har väl tagit nån av de hemliga järnvägstunnlarna som går från Kiruna ner till Aspö, ni vet dom där tunnlarna som förbinder guldreserverna och riksbunkrarna med de hemliga underjordiska marinbaserna och sjukhusen.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""DMT""]Tänkte besöka ett av de skyddsrummen under Trossö men jag kom inte förbi den lilla krabaten så jag fick vända.
Jag trodde inte de fanns så här långt söderut eller att de blev så stora, men den har väl tagit nån av de hemliga järnvägstunnlarna som går från Kiruna ner till Aspö, ni vet dom där tunnlarna som förbinder guldreserverna och riksbunkrarna med de hemliga underjordiska marinbaserna och sjukhusen.[/quote]

DET var en FET Mårdhund! :eek: Närmare 4 meter hög? Måste vara genmaipulerad eller illegalt invandrad från Tjernobylområdet :confused:

/B
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""benkar""]DET var en FET Mårdhund! :eek: Närmare 4 meter hög? Måste vara genmaipulerad eller illegalt invandrad från Tjernobylområdet :confused:

/B[/quote]

Du tror inte det är möjligt att DMT har manipulerat tunneln för att få den att se mindre ut?
Skriv svar