UE Grand Prix 2011

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

UE Grand Prix 2011

Inlägg av jornmark »

Vi måste samla ihop oss till ett nytt UE Grand Prix! Förslag på ställen???
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

Kan en newbie få lite info vad det går ut på?
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Bakke
Inlägg: 158
Blev medlem: mån 25 apr 2011, 07:58
Kontakt:

Inlägg av Bakke »

Beror väl på i vilken del av landet den skall gå av stapeln..?
Krutfabriken och pappersbruket i dalarna. Sen vidare ut åt kusten med anrikningsverket i gästrikland. Därefter är det bara att spinna vidare på objekt åt söder eller norr.
"Motljus? Här är ju kolsvart!"

http://www.flickr.com/photos/ruinism/sets/
Mirage
Inlägg: 363
Blev medlem: tor 16 okt 2008, 20:16

Inlägg av Mirage »

Jag lägger min röst för ett race med stop mellan Singö i norr och Torö i söder!
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

Alla vet ju redan att klingen och kristofer tar hem det i år igen ;)
Användarvisningsbild
moraldk
Inlägg: 402
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 17:31

Inlägg av moraldk »

För de som redan besökt objekten så blir det väl mest en tävling om vem som är minst intresserad av att ha kvar sitt körkort??
"Det är lättare att be om ursäkt än att be om tillåtelse!"
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""jornmark""]Förslag på ställen???[/quote]
Ska inte dom vara hemliga enda tills tävlingen börjar?
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
kristofer
Inlägg: 866
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 10:10
Kontakt:

Inlägg av kristofer »

[quote=""rjd2""]Alla vet ju redan att klingen och kristofer tar hem det i år igen ;) [/quote]
Haha nåja, vi är beredda att ge alla där ute en sportslig chans, men den som sitter å rullar tummarna får det hett om öronen. ;)


[quote=""Bakke""]Beror väl på i vilken del av landet den skall gå av stapeln..?
Krutfabriken och pappersbruket i dalarna. Sen vidare ut åt kusten med anrikningsverket i gästrikland. Därefter är det bara att spinna vidare på objekt åt söder eller norr.[/quote]
Krutfabriken var ju med tidigare så de vore kul att leta på något nytt, personligt tror jag på iden att dra en strecka åt norge eller danmark.


[quote=""Saddam""]Ska inte dom vara hemliga enda tills tävlingen börjar?[/quote]
Tidigare har det fungerat bra att lägga ut platserna innan. När allt är klappat å klart är det bara köra och kidnappa en tidning eller något annat som bevis.
inspektionsverket.se - The world as we know it.
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""kristofer""]Haha nåja, vi är beredda att ge alla där ute en sportslig chans, men den som sitter å rullar tummarna får det hett om öronen. ;)



Krutfabriken var ju med tidigare så de vore kul att leta på något nytt, personligt tror jag på iden att dra en strecka åt norge eller danmark.



Tidigare har det fungerat bra att lägga ut platserna innan. När allt är klappat å klart är det bara köra och kidnappa en tidning eller något annat som bevis.[/quote]

Idén med att inkludera ett norskt och ett danskt ställe tycker jag är kanon, ger våra nordioska vänner chansen att vara på också.

Som bevis kan man alltid kidnappa en mårdhund som håller en almanacka i tassen.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""jornmark""]Idén med att inkludera ett norskt och ett danskt ställe tycker jag är kanon, ger våra nordioska vänner chansen att vara på också.

Som bevis kan man alltid kidnappa en mårdhund som håller en almanacka i tassen.[/quote]
Oj det blir en lång bilfärd med andra ord... bäst att sätt igång direkt innan de norska vägarna ligger under 1,5 m snö. Sedan får man vänta snällt enda in i Maj/Juni på nästa chans. Det där med mårdhunden som håller i en tidning kan vi glömma. Alla vet ju hur enkelt det är att retuschera datumet på tidningen! :D
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Skriv svar