Saker och händelser ni ångrar!

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
lortopalt
Inlägg: 271
Blev medlem: lör 02 jul 2011, 09:01

Saker och händelser ni ångrar!

Inlägg av lortopalt »

Har ni händelser som ni har ångrat bittert, sådant ni gjorde, eller sådant ni inte gjorde?
En händelse jag retat mig på i många år var vad som hände på en bilresa i södra Spanien. Vi åkte uppe i bergen, och passerade en alldeles underbar gammal stad där vi stannade en stund och åt mat osv. Vad jag missade så var det den magnifika bron som finns i staden, vi var nämligen i Ronda,jag förbannar mig själv för att jag inte kopplade det då, utan först långt senare. Bilden är då såklart inte min, utan knyckt på nätet.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

ångrar att jag inte fick upp ögonen för bergrum för ca 5-6 år sen, då var inte alls lika mycket plomberat som nu!
Jag trivs bäst i bergrumsrika landskap!
Fotoalbum: http://www.photobucket.com/DSL-UE
klicka på "albums" till vänster på sidan
Användarvisningsbild
Älgben
Inlägg: 341
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 12:40
Kontakt:

Inlägg av Älgben »

Det jag idag ångrar mest är att jag inte började tidigare. I min hemstad har många intressanta industrimiljöer rivits sedan början av 1990-talet, en period då det var mer intressant att åka toktrimmade mopeder och supa sig full på dåligt hemkört än att ge sig ut och dokumentera.
Användarvisningsbild
Enirdna
Inlägg: 210
Blev medlem: ons 14 dec 2011, 09:45
Kontakt:

Inlägg av Enirdna »

Ångrar nog lite att jag inte hade vett nog att uppskatta berget på Muskö mer än vad jag gjorde när jag hade möjligheten.
Hade i princip "fri tillgång" till stället under ett antal år, men såg det ju inte då på samma sätt som jag skulle gjort idag.
Man kanske vart "hemmablind"... :rolleyes:
Redigerade bilder är fusk, and the barbwire stole my gloves.

http://postvita.blogspot.com/
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Det finns många saker jag ångrar. Flera plaster revs eller plomberades 2008-2011 och trots att jag hade tid över och visste vart de låg så fick jag inte tummen ur och begav mig ut i god tid. Ibland kom man dagarna efter att rivning avslutats eller påbörjats. :(
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Skriv svar