Vad är det konstigaste ni träffat på..

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Vad är det konstigaste ni träffat på..

Inlägg av podden »

Jag med sällskap va ute och fotade lite f.d militära saker i helgen.
Vi knallade ur bilen å gick till första huset.
När vi kom fram till dörren på huset så sitter en kvinna innanför på en vit säng med riggad videokamera i fotänden och belysning i huvudänden.
Lätt förvånad lyckas jag få ur mej ett Hej och sa att vi tänkt fota här en kort stund, varpå hon svarar att Vi ska vara här i kväll.
Vi såg ju ingen annan så jag undrade om det då va okej att vi sprang in en snabbis på tio minuter å fotade, fick väl nån nickning till svar och hon drog undan kameran lite. Samtidigt lite nyfiket frågade jag vad Dom skulle göra.
Det svaret jag fick va inte vad jag direkt väntat. "vi ska ha gangbang"
Ehh jaha va coolt, tror jag att jag svarade, fortfarande lika förvånad över hennes svar.
Vi gick in å plåtade en stund och gick sen vidare mot nästa objekt då det rasslade till bakom oss och 5 bilar kom.
När vi plåtat klart nån kvart senare gick vi tillbaka mot vår bil och gick genom en samling med ca 12 killar i varierande ålder som stod på vägen mot det första huset...
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

Det är då du ska plåta alla regnr och börja fundera över en lysande affärsidé... ;)
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Inlägg av podden »

[quote=""Zeahawk""]Det är då du ska plåta alla regnr och börja fundera över en lysande affärsidé... ;) [/quote]

Dom va 12 vi va 2 och jag va fortfarande lätt tagen över svaret.
Kunde man inte bara svarat ett konstprojekt eller nåt.
Användarvisningsbild
Kusligt
Inlägg: 133
Blev medlem: lör 16 jun 2012, 08:40

Sv: Vad är det konstigaste ni träffat på..

Inlägg av Kusligt »

Ja det där var helmupp!

Blev så paff av att se en människa där, hon stod ju precis i dörren när vi gick in i princip.
http://kusligt.org - Platser gud glömt
Senast uppdaterad 10/6 2015 och förmodligen efter det också, inte alltid signaturen är uppdaterad dock :) .
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""podden""]Jag med sällskap va ute och fotade lite f.d militära saker i helgen.
Vi knallade ur bilen å gick till första huset.
När vi kom fram till dörren på huset så sitter en kvinna innanför på en vit säng med riggad videokamera i fotänden och belysning i huvudänden.
Lätt förvånad lyckas jag få ur mej ett Hej och sa att vi tänkt fota här en kort stund, varpå hon svarar att Vi ska vara här i kväll.
Vi såg ju ingen annan så jag undrade om det då va okej att vi sprang in en snabbis på tio minuter å fotade, fick väl nån nickning till svar och hon drog undan kameran lite. Samtidigt lite nyfiket frågade jag vad Dom skulle göra.
Det svaret jag fick va inte vad jag direkt väntat. "vi ska ha gangbang"
Ehh jaha va coolt, tror jag att jag svarade, fortfarande lika förvånad över hennes svar.
Vi gick in å plåtade en stund och gick sen vidare mot nästa objekt då det rasslade till bakom oss och 5 bilar kom.
När vi plåtat klart nån kvart senare gick vi tillbaka mot vår bil och gick genom en samling med ca 12 killar i varierande ålder som stod på vägen mot det första huset...[/quote]


Ha ha. Vad skall man säga? Man måste vara beredd på det mesta tydligen. I ett ödehus alltså?
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Haha, vete fan vad jag svarat på det.

Nu var detta många år sen och vi höll på att röja ut ett gammalt hus som varit pensionärsboende, det skulle rivas iaf, det är ju inte riktigt UE men ändå relaterat.

På rasten när vi var och snokade igenom källarförråden hittade jag ett paket inlindat i många lager tidningspapper.
Nyfiken som man är så började jag ju nysta upp det samtidigt som vår arbetsledare stod och kikade över nacken tillsammans med jobbarkompisarna.
Prassel, prassel, och ut trillar den största dildon jag sett. Där stod jag lite överaskad och såg väl rätt fånig ut hållandes i detta monster.
-Då hör jag min arbetsledare som snart skulle pensioneras säga: "Den där tar jag hand om pöjk, den ska frugan få". Snabbt som fan snappade han till sig den och försvann upp, han gick omkring och såg otroligt nöjd ut resten av dagen.
Användarvisningsbild
Enirdna
Inlägg: 210
Blev medlem: ons 14 dec 2011, 09:45
Kontakt:

Inlägg av Enirdna »

Haha,klockrent!
Det konstigaste jag sprungit på är förmodligen Podden.
Eller den där helkroppsavjutningen i gips av en människa... O_o
Redigerade bilder är fusk, and the barbwire stole my gloves.

http://postvita.blogspot.com/
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

[quote=""Enirdna""]Haha,klockrent!
Eller den där helkroppsavjutningen i gips av en människa... O_o[/quote]

Det där låter ju udda så det räcker, har du nån bild på skapelsen?
Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Inlägg av podden »

[quote=""DMT""]Det där låter ju udda så det räcker, har du nån bild på skapelsen?[/quote]

Bilder på mej e strängt förbjudet att ta ;)
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

[quote=""podden""]Bilder på mej e strängt förbjudet att ta ;) [/quote]

Speciellt när de involverar dig och gangbang i skogen? ;)
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Skriv svar