Vad är det konstigaste ni träffat på..

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Inlägg av podden »

[quote=""Zeahawk""]Speciellt när de involverar dig och gangbang i skogen? ;) [/quote]

Det va i ett hus i skogen ;)
Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Inlägg av podden »

[quote=""DMT""]Haha, vete fan vad jag svarat på det.

Nu var detta många år sen och vi höll på att röja ut ett gammalt hus som varit pensionärsboende, det skulle rivas iaf, det är ju inte riktigt UE men ändå relaterat.

På rasten när vi var och snokade igenom källarförråden hittade jag ett paket inlindat i många lager tidningspapper.
Nyfiken som man är så började jag ju nysta upp det samtidigt som vår arbetsledare stod och kikade över nacken tillsammans med jobbarkompisarna.
Prassel, prassel, och ut trillar den största dildon jag sett. Där stod jag lite överaskad och såg väl rätt fånig ut hållandes i detta monster.
-Då hör jag min arbetsledare som snart skulle pensioneras säga: "Den där tar jag hand om pöjk, den ska frugan få". Snabbt som fan snappade han till sig den och försvann upp, han gick omkring och såg otroligt nöjd ut resten av dagen.[/quote]

Undra vad han sa till frun när han kom hem...
Här älskling du får en beggad dildo den är nog inte slut än för den hittades i ett gammalt pensionärsboende den duger nog ett par år till
Användarvisningsbild
Älgben
Inlägg: 341
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 12:40
Kontakt:

Inlägg av Älgben »

För några veckor sen besökte jag ett övergivet bostadsområde i Östergötland. Jag noterade ett gäng med japaner som strök runt och filmade och blev flera gånger föremål för deras intresse - och videokamera.
Kameran runt min hals borde säga annorlunda men vem vet, de kanske trodde att jag hörde hemma där...
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

[quote=""podden""]Det va i ett hus i skogen ;) [/quote]

Inne eller ute, det viktigaste var väl att du hade en trevlig stund... ;-)

Sprang faktiskt också in i ett "gangbang" för ett tag sedan. Kommer jag ihåg det så kommer bildbevis imorrn.

Annars är det nog älg med plastpåse på huvudet något av de mer intressanta fynden. Bara i Halland...
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Enirdna
Inlägg: 210
Blev medlem: ons 14 dec 2011, 09:45
Kontakt:

Inlägg av Enirdna »

[quote=""DMT""]Det där låter ju udda så det räcker, har du nån bild på skapelsen?[/quote]

Tyvärr inte. Det var så hysteriskt mycket skit i den byggnaden att det var knappt något att fota... :(
Dessutom var jag inlåst vid det tillfället och var mest intresserad över att hitta ett sätt att ta mig ut, haha!
Redigerade bilder är fusk, and the barbwire stole my gloves.

http://postvita.blogspot.com/
Skriv svar