Vad gör du just nu?

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

rhdf
Inlägg: 143
Blev medlem: fre 24 okt 2008, 12:06

Sv: Vad gör du just nu?

Inlägg av rhdf »

Sitter och funderar på VART jag såg bilder på ett aktivt SO utanför Norrköping (inte höken)
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

[quote=""LowAndSlow""]2247, borstar tänderna och lyssnar på Motörhead.

Och nu påminde du mig om att jag ska sköta grannens hästar i helgen. Upp kl 6 för att mata de s*tans djuren :mad: [/quote]

Hahaha, jag vet precis hur det känns... inte lätt alla gånger att hålla uppe hästintresset när man är kvällsmänniska. ;)

Nu sitter jag och lyssnar på min far som svär över en adventsstjärna som han skruvar upp... och fixar knasmusik till diverse UE-uppdrag, "återförenas" med kompanjonen i morgon, yay! :)
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

[quote=""Acke.""]Ännu ett mycket bra name drop från riddar m! ;) Hur var koncerten?[/quote]

Hehe, vi är iallafall två som har musiksmak här :D
Jodå, konserten var bra men inte fantastisk. Jag gillar kanske mer skivan än själva Markus, hehe. Men som ett led i ålderskrisen (?) var det trevligt att studsa omkring framför scenen som förr i tiden.

[quote=""Acke.""]Skall hem och se i fall nya Anna Ternheim-plattan landat i brevlådan.[/quote]

"Terrified" är en BRA låt!

---

06:46. Har just kommit till jobbet med blöta fötter, är på dåligt humör och lyssnar på Tom Waits.
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
Markkanen
Inlägg: 106
Blev medlem: fre 17 okt 2008, 09:26
Kontakt:

Inlägg av Markkanen »

08:19 Sitter och tittar ut och blir gradvis mera trött på all snö som faller ned. >.<
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""rostmannen""]Utan FB hade du inte uppnåt kändisstatusen du har nu.
Tacka du FB istället, och sluta sura över att du åkte ditt på en regel som gäller alla på FB.[/quote]

Du hugger efter fel sak, Jan surar inte över att åka dit på en regel utan på att moderatorerna modererar helt åt helsicke.
Dessutom hade Jan sålt böcker med eller utan FB, det är knappast FB´s förtjänst att Jan kommit dit han är nu, mer troligt allt jobb han själv lagt ned på media och promotion.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

[quote=""Straycat""]Hahaha, jag vet precis hur det känns... inte lätt alla gånger att hålla uppe hästintresset när man är kvällsmänniska. ;)

Nu sitter jag och lyssnar på min far som svär över en adventsstjärna som han skruvar upp... och fixar knasmusik till diverse UE-uppdrag, "återförenas" med kompanjonen i morgon, yay! :) [/quote]

Och jag som hatar dessa onda djur... Som en kompis sa som låg på livskvardon, "Hästar är 600kg ren ondska!"

Själv så sitter jag och slösurfar och lyssnar på Motörhead
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

[quote=""rostmannen""]Utan FB hade du inte uppnåt kändisstatusen du har nu.
Tacka du FB istället, och sluta sura över att du åkte ditt på en regel som gäller alla på FB.[/quote]

Jan tackar faktiskt Flashback i Övergivna Platser 2. Står längst bak i boken om jag inte missminner mig. Därefter blev han bannad. :p
the watchman
Inlägg: 313
Blev medlem: fre 19 sep 2008, 06:25
Kontakt:

Inlägg av the watchman »

12:06

sitter och förundras över att det alltid måste dyka upp negativa kommentarer i
många av trådarna på detta forum.
kan man bara inte vara glad över att det går bra för vissa ?

nåja. dags att glida i arbetarpaltorna för att avverka ännu ett skift på fläktbodegan.
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

Kl 12.52 har jag avslutat ett par tre föreläsningar.

Apropå FB har jag tackat dom, framhållit dom i media och stött dom med annonser. Däremot anser jag att modereringspolicyn blivit bisarr. Har förresten haft en del roliga utbyten med deras "moderatorer" om det även efter jag slutade skriva.

Apropå resten av Rostis meddlande kan jag bara säga att "kändisstatus" är ganska ointressant i sig. Betyder mest att man inte vågar bli full på stan längre. Det roliga är att få göra det man vill. Friheten är helt fantastiskt.
rhdf
Inlägg: 143
Blev medlem: fre 24 okt 2008, 12:06

Inlägg av rhdf »

[quote=""rhdf""]Sitter och funderar på VART jag såg bilder på ett aktivt SO utanför Norrköping (inte höken)[/quote]

Hittade nyss nämnda bilder av en ren slump och kollar om det kommit upp nåt nytt :)
Skriv svar