Vad gör du just nu?

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Rottan
Inlägg: 29
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 11:03

Inlägg av Rottan »

[quote=""riddar m""]Hehe, av svaren här att döma är andelen slösurfande på arbetstid ganska överväldigande...[/quote]

Heheh japp så är det nog
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

Jag läste nånstans att det kostar företagen i sverige mångdubbelt sjukskrivningarna. Själv sitter jag och slösurfar. På jobbet...
Användarvisningsbild
Acke.
Inlägg: 106
Blev medlem: sön 07 sep 2008, 12:07
Kontakt:

Inlägg av Acke. »

16:25 Avslutar dagen på kontoret som mestadels bestått av möten med kollegor på Island.. Skall hem och se i fall nya Anna Ternheim-plattan landat i brevlådan.

[quote=""riddar m""]14:01. En timme kvar på jobbet (utsikt: tråkigt industriområde och grå himmel), matar in tråkiga siffror i datorn samt peppar för kvällens öldrickande + Markus Krunegård på KB.[/quote]

Ännu ett mycket bra name drop från riddar m! ;) Hur var koncerten?
Eligible, not too stupid. Intelligiable, and cute as cupid.
Knowledgeable, but not always right. Salvageable, and free for the night.

www.jornmark.se
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

1740, sitter i min fåtölj och funderar på vad jag ska laga för mat. Hungrig är jag, men inspirationen är obefintlig. Givetvis slösurfar jag (inte på jobbet dock :p )
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Användarvisningsbild
Rottan
Inlägg: 29
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 11:03

Inlägg av Rottan »

Funderar om jag ska sätta mig med bilder eller om man ska gå ner till PS3 och vara lite destruktiv.
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

1827, fortfarande ingen mat i sikte. Funderar även på vart jag har brutit mot 1.06 på FB. Tur det finns bra grindcore att lyssna på i alla fall.
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Användarvisningsbild
crozen
Inlägg: 45
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 15:03

Inlägg av crozen »

[quote=""LowAndSlow""]1827, fortfarande ingen mat i sikte. Funderar även på vart jag har brutit mot 1.06 på FB. Tur det finns bra grindcore att lyssna på i alla fall.[/quote]

haha unge man lär dig laga mat som herr crozen.. Eller avnjut tisdagskvällen med en 12årig single malt och byt grindcoren mot Marillion för tusan!
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

[quote=""crozen""]haha unge man lär dig laga mat som herr crozen.. Eller avnjut tisdagskvällen med en 12årig single malt och byt grindcoren mot Marillion för tusan![/quote]

Tss... Nu ska det stekas kött och kokas ris!
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Användarvisningsbild
Sir Mad Bleach
Inlägg: 33
Blev medlem: ons 26 nov 2008, 23:42

Inlägg av Sir Mad Bleach »

[quote=""LowAndSlow""]1827, fortfarande ingen mat i sikte. Funderar även på vart jag har brutit mot 1.06 på FB. Tur det finns bra grindcore att lyssna på i alla fall.[/quote]

Ja jag såg det, både du, Amanite och Adisbladis var avstängda. Vad har ni hittat på för hyss :D

Nu blir det lyxtisdag med renstek i lergryta!

edit:

stavfel
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

[quote=""Sir Mad Bleach""]Ja jag såg det, både du, Amanite och Adisbladis var avstängda. Vad har ni hittat på för hyss :D

Nu blir det lyxtisdag med renstek i lergryta!

edit:

stavfel[/quote]

Det skulle jag också vilja veta. Snacka om totalitär makt, man får inte ens veta var och när man syndat :mad:
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Skriv svar