Vad gör du just nu?

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
choctaw
Inlägg: 234
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 14:54
Kontakt:

Inlägg av choctaw »

Dricker en Gin o Tonic blandad på Hendricks Gin och läser bokningsbekräftelsen på resan som går av stapeln den 10 september till svalbard och pyramiden... Ska bli nice!
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""zlize""]Dricker en Gin o Tonic blandad på Hendricks Gin och läser bokningsbekräftelsen på resan som går av stapeln den 10 september till svalbard och pyramiden... Ska bli nice![/quote]
Pyramiden är fint det! Se upp för isbjörnarna.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
choctaw
Inlägg: 234
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 14:54
Kontakt:

Inlägg av choctaw »

[quote=""Saddam""]Pyramiden är fint det! Se upp för isbjörnarna.[/quote]

Jag hoppas dock att man får se några! Inte på allt för nära håll får man hoppas. Har du varit där?
Användarvisningsbild
huricane4
Inlägg: 628
Blev medlem: lör 24 jan 2009, 02:00
Kontakt:

Inlägg av huricane4 »

Dricker folköl, laddar upp semesterbilder och lyssnar på Nationalteatern
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Kör lite Funeral Mist för att fira den 24/12, födelsen av ........ Lemmy i Motörhead i herrens år 1945, smuttar även på en whisky eller två.

Kvällens låttips: Funeral Mist med låten "Anathema Maranatha"

Kvällens whiskytips: Glenfarclas 105, en goding på 60%
Användarvisningsbild
huricane4
Inlägg: 628
Blev medlem: lör 24 jan 2009, 02:00
Kontakt:

Inlägg av huricane4 »

Känner att det behövs mer aktivitet här... Men eftersom jag inte har några ue-platser å prata om så skriver jag i blogg tråden istället...
Har hastigt å lustigt hamnat i kiev igen, höll på å bli utbränd på jobbet så min chaf och advokat rekomenderade 4 nätter alt 5dagar nånstans öster om Poznan...
Hittade nyss ett trevligt Mikro-Bryggerie där jag håller på å testa mig egenom sortimentet.
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Låter mkt trevligt. Man är alltid sugen. Får erbjudande ibland från ett bolag wizzair eller liknande. Man verkar kunna komma till tex Wroclaw för 149 kr.. ( lär nog tillkomma en hel del) .
Blir alltid sugen men hittills inte passat
Användarvisningsbild
huricane4
Inlägg: 628
Blev medlem: lör 24 jan 2009, 02:00
Kontakt:

Inlägg av huricane4 »

[quote=""Elagabalus""]Låter mkt trevligt. Man är alltid sugen. Får erbjudande ibland från ett bolag wizzair eller liknande. Man verkar kunna komma till tex Wroclaw för 149 kr.. ( lär nog tillkomma en hel del) .
Blir alltid sugen men hittills inte passat[/quote]

Kan inte wizzair men Om du checkar in online och bara har handbagage så är det nog ingen extra avgifter.
Användarvisningsbild
huricane4
Inlägg: 628
Blev medlem: lör 24 jan 2009, 02:00
Kontakt:

Inlägg av huricane4 »

Håller på å ladda upp lite bilder från min Berlin tripp, blev faktiskt positivt överraskad av staden :)
Bild

Bild

Bild

https://www.flickr.com/photos/huricane4 ... 6735420552
oldschooler
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 08 apr 2016, 11:52

Inlägg av oldschooler »

Hej är helt ny här, sysslar inte med UE själv direkt men tycker att det är sjukt intressant. Har alltid haft en "grej" för övergivna platser och när jag var yngre så höll vi på en del med att utforska sånt man hittade lite varstans.
Brukar lurka på diverse UE sidor när det är slött på jobb och hoppas på att hitta kul bilder och info.

On topic: Just nu sitter jag på jobb i kassan i en butik och mer eller mindre dör av tristess. Snart dags att hitta nått nytt att göra tror jag.
Skriv svar