Önskar alla ett riktigt gott fotoår

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Kusligt
Inlägg: 133
Blev medlem: lör 16 jun 2012, 08:40

Önskar alla ett riktigt gott fotoår

Inlägg av Kusligt »

Man värms upp lite inuti av att se den febrila aktiviteten som råder här nu så här efter årsskiftet :)

Visserligen var det väl drag ett tag innan också men jag minns att det inte hände så mycket ett tag och att någon skrev "Händer det inget här nuförtiden?" Varpå någon svarar att de flesta jobbar i veckodagarna.

Kul att folk ansamlat energi, jag ser ett bättre fotoår framför mig än det som 2012 har erbjudit. Att jag köpte min första systemkamera först en bit in på andra halvan av året har förstås sin del i det hela!

Kör hårt allihop och fortsätt dela med er!

Skål!

Hade visserligen inget att skåla med och det har säkert inte ni heller men det kändes passande på något vis.
http://kusligt.org - Platser gud glömt
Senast uppdaterad 10/6 2015 och förmodligen efter det också, inte alltid signaturen är uppdaterad dock :) .
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Skål tillbaka.
Tycker det samma som dig, går i vågor här. Tycker det är roligt när det blir diskussioner om olika saker. Hoppas att aktiviteten håller i sig.
God fortsättning på er alla.

[quote=""Kusligt""]Man värms upp lite inuti av att se den febrila aktiviteten som råder här nu så här efter årsskiftet :)

Visserligen var det väl drag ett tag innan också men jag minns att det inte hände så mycket ett tag och att någon skrev "Händer det inget här nuförtiden?" Varpå någon svarar att de flesta jobbar i veckodagarna.

Kul att folk ansamlat energi, jag ser ett bättre fotoår framför mig än det som 2012 har erbjudit. Att jag köpte min första systemkamera först en bit in på andra halvan av året har förstås sin del i det hela!

Kör hårt allihop och fortsätt dela med er!

Skål!

Hade visserligen inget att skåla med och det har säkert inte ni heller men det kändes passande på något vis.[/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Skål på dig med. Tror också på detta året.

Ja aktiviteten går upp och ner hela tiden, sedan så verkar ju UE vara en säsongssport för de allra flesta. Forumet känns lite dött så fort höstmörkret kommer... men vaknar till liv så fort det blir lite varmt och ljust ute igen!
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Tobbe Arnesson
Inlägg: 503
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 08:36
Kontakt:

Inlägg av Tobbe Arnesson »

Äh, det är bara besöksmålen som skiftar. Höst och vinter går man under jord och vår och sommar ovan. :)

Fast det är kul med snöbilder från kända ovanjordsobjekt också...
Skriv svar