Hjälp med frågor inför spelskapande!

Allt som absolut inte kan placeras i någon ovanstående kategori

Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde

SnouGi
Inlägg: 2
Blev medlem: lör 13 apr 2013, 08:28

Hjälp med frågor inför spelskapande!

Inlägg av SnouGi »

Tjenare hela högen på 28dagarsenare!

Jag är en pöjkvassel på 23 år och går för tillfället på Blekinge Tekniska Högskola där jag går Digitala Spel och läser Speldesign. Har ett stort intresse kring spel och har på senare år blivit mer och mer förälskad i hus och områden som blivit slukade av naturens krafter! Under 10 veckor framöver har vi fått till uppgift att skapa en produkt (för vår del blir det ett spel) som skall ha en viss research bakom den. Det är min anledning till varför det här är min första tråd på detta forum! Jag behöver generell information ifrån riktigt folk om Ubran Exploration!

Den första frågan - Vad är de 3 bästa sakerna med Urban Exploration?

Andra frågan - Vad är de 3 viktigaste sakerna man bär med sig under en expedition?

Tredje frågan - Vilken känsla skulle du beskriva är bäst under en expedition?

Fjärde och sista - Om ett spel skulle skapas som försöker återskapa känslan inom urban exploration, samt med en gnutta skräck. Skulle det finnas ett intresse att prova på det?

Tack så otroligt mycket att ni orkat läsa igenom denna post! Ni behöver inte svara på ALLA frågor om ni känner för det och jag är definitivt inte här för att fokusera på den sista frågan. Jag hoppas på att man kan få ett eller två svar från diverse personer! Annars får jag önska er lycka till i framtiden!
SnouGi
Inlägg: 2
Blev medlem: lör 13 apr 2013, 08:28

Inlägg av SnouGi »

Ja just det, jag är INTE här för att göra reklam om vår produkt. För då hade jag slängt på er namn om spelet, länkar där ni kan hitta mer info och diverse! Jag har ingen anledning till att förstöra detta forum med äcklig reklam :D
Skriv svar