Midsommar
Moderatorer: Klingen, kristofer, Tomt & Öde
- mikael82karlsson
- Kontakt:
Midsommar
Trevlig Midsommar till er alla! Ta det lungt och vackert i trafiken, men drickande... Skål 

You don't take a photograph, you make it
[quote=""mikael82karlsson""]Trevlig Midsommar till er alla! Ta det lungt och vackert i trafiken, men drickande... Skål
[/quote]
Vädret ser inte ut att bli superbra, men ändå inte alltför dåligt, lite Svenskt lagom midsommarväder således...
Swedish Midsummer for Dummies
IKEA - Banned Commercial - Swedish Midsummer
/B

Vädret ser inte ut att bli superbra, men ändå inte alltför dåligt, lite Svenskt lagom midsommarväder således...

Swedish Midsummer for Dummies
IKEA - Banned Commercial - Swedish Midsummer
/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Sv: Midsommar
Jag stämplar ut för dagen och önskar er alla detsamma tillbaka, ta det lugnt med drickat så ses vi på andra sidan helgen. 

Glad midsommar på er med!
För er som inte tänker dricka nått under midsommarafton:
Kom ihåg, midsommardagens tidiga timmar är bland det bästa tillfällena att utforska på. Gäller speciellt dom ställen som vaktas av självutnämnda väktare. Dom flesta ligger ju och sover då -så passa på!

Själv tänker jag ta det lungt på själva aftonen men under midsommardagen ska jag fira min födelsedag och grilla lite fläskkotletter med nära o kära.
För er som inte tänker dricka nått under midsommarafton:
Kom ihåg, midsommardagens tidiga timmar är bland det bästa tillfällena att utforska på. Gäller speciellt dom ställen som vaktas av självutnämnda väktare. Dom flesta ligger ju och sover då -så passa på!

Själv tänker jag ta det lungt på själva aftonen men under midsommardagen ska jag fira min födelsedag och grilla lite fläskkotletter med nära o kära.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
- mikael82karlsson
- Kontakt:
Sv: Midsommar
Grattis Saddam!
Själv var jag och en utforskarkompis på väg ut för att kika på ett större öde bostadshus som stått tomt sedan ägaren dött men fick avbryta då det var en hel del överförfriskade människor som gick förbi. Får bli senare, någon natt..
Själv var jag och en utforskarkompis på väg ut för att kika på ett större öde bostadshus som stått tomt sedan ägaren dött men fick avbryta då det var en hel del överförfriskade människor som gick förbi. Får bli senare, någon natt..