Presentationstråd för nya moderatorer

Här hittar ni samlad info angående forumet.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, jornmark

Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Presentationstråd för nya moderatorer

Inlägg av benkar »

Hör (i mina ögon) till god ton att presentera sig när man fått förtoendeuppdraget att vara moderator på detta fina forum :)

Jag hör till de på 28ds som uppfattar sig mer som "Ruinturist" än som "UE-are", men är till största delen bara en benämningsfråga/fackindelning, så den frågan lämnar vi bums bakom oss.

Har hunnit passera det magiska ordet/gränsen "medelålders", betyder att jag är +40 vad det gäller åldersuppgifter på Körkortet. Men är nog fortfarande en 18-årig yngling vad det gäller nyfikenheten kring ruiner och övergivna/bortglömda platser, -"Riktiga män blir aldrig vuxna"...

Jag har varit en relativt aktiv "Ruinturist" sedan 2005. Är en allätare som gillar allt från övergivena torp, via enorma övergivna industrier, bilskrotar, till rester från totalförsvaret (militärt och civilt), lite extra böjelse för mörka berg och betong -rum... :o Samt, tar emot säga, tung missbrukare av mögel... Och utforskar ruiner i alla dess former både i Sverige och utomlands.

Att kunna fånga sköna bilder/fotografier vid mina besök är ett intresse som driver mig framåt.

Som moderator på 28ds hoppas jag kunna bidraga med kloka inlägg, stävja troll, hjälpa till med att städa/slå ihop trådar vid dubbelpostningar, och även se till att det på 28ds inte diskuteras eller läggs ut bilder på militära eller civila Skyddsobjekt med avbildningsförbud osv osv.

/benkar
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Det var bara en fråga om när... Lycka till med "uppdraget" Benkar. ;)
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

Äntligen! Jag befordrar dig genast till min assistent i Totalförsvarsdelen :D
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Användarvisningsbild
Mr H
Inlägg: 397
Blev medlem: tis 27 okt 2009, 22:04

Inlägg av Mr H »

Kul att även du blivit moderatorer bredvid resten av det härliga gänget av dom=)
hoppas allt går bra och kul att du vill lägga ner tiden på att hjälpa till hålla forumet på en bra nivå=)

//Fredrik
Användarvisningsbild
baaz
Inlägg: 1392
Blev medlem: tor 25 sep 2008, 08:09
Kontakt:

Inlägg av baaz »

Bra benkar, bra.
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Detta blir toppen! Tacksam att det finns kloka och erfarna som tar uppdraget. Det innebär säkert lite merarbete och att man kanske måste läsa trådarna på ett annat vis
Användarvisningsbild
crc556
Inlägg: 50
Blev medlem: tis 21 jul 2009, 16:13

Inlägg av crc556 »

Gratulerar Benkar! Rätt man på rätt plats :-)
Don't touch!
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Ny 28ds moderator på plats

Inlägg av Grishnac »

Vi fick ju jobba hårt för att få med Benkar på den här resan, men vi vet vad vi vill ha och vi ger oss inte innan vi får vår vilja igenom - välkommen Benkar.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
Ayn
Inlägg: 15
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 21:17

Inlägg av Ayn »

Super Benkar!
Skriv svar