VIKTIGT! Meddelande från forumets ägare! VIKTIGT!

Här hittar ni samlad info angående forumet.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, jornmark

Användarvisningsbild
Baumholtzer
Inlägg: 35
Blev medlem: fre 16 apr 2010, 10:41

Inlägg av Baumholtzer »

Här ett senkommet men varmt TACK till alla inblandade :)
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""FRH""]Ja, det ska konverteras från nuvarande vBulletin till phpBB. Detta då den nuvarande versionen av vBulletin väldigt gammal (2010) och kostar pengar att uppdatera till nyare version, medan phpBB är gratis. Så det blir nytt och fräscht :) [/quote]
:) :) :)

Kanon! Om det någon gång saknas pengar till att driva sidan så är det nog bara att lägga upp kontonummer(eller skicka till medlemmar via pm) så kommer det att trilla in lite pengar. Alla kan kanske inte bidra med nått men flera kan bidra med lite vilket blir mycket i slutändan.

Vad kommer sidan att kosta per år ungefär i drift och sånt?
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Krilleå
Inlägg: 42
Blev medlem: tis 29 okt 2013, 00:49

Inlägg av Krilleå »

[quote=""Saddam""] :) :) :)

Kanon! Om det någon gång saknas pengar till att driva sidan så är det nog bara att lägga upp kontonummer(eller skicka till medlemmar via pm) så kommer det att trilla in lite pengar. Alla kan kanske inte bidra med nått men flera kan bidra med lite vilket blir mycket i slutändan.

Vad kommer sidan att kosta per år ungefär i drift och sånt?[/quote]

Självklart bidrar man med lite 👍
Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Inlägg av FRH »

[quote=""Saddam""] :) :) :)

Kanon! Om det någon gång saknas pengar till att driva sidan så är det nog bara att lägga upp kontonummer(eller skicka till medlemmar via pm) så kommer det att trilla in lite pengar. Alla kan kanske inte bidra med nått men flera kan bidra med lite vilket blir mycket i slutändan.

Vad kommer sidan att kosta per år ungefär i drift och sånt?[/quote]

Jag vet inte just nu vad det kommer att kosta. Jag räknar med att kunna köra det på min egna server och då handlar det inte om några nämnvärda driftskostnader. Jag har ännu inte kunnat flytta över sajten så jag har inte haft möjlighet att prova det i skarpt läge, men det bör inte vara några problem. Jag håller er uppdaterade :)
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""FRH""]Jag vet inte just nu vad det kommer att kosta. Jag räknar med att kunna köra det på min egna server och då handlar det inte om några nämnvärda driftskostnader. Jag har ännu inte kunnat flytta över sajten så jag har inte haft möjlighet att prova det i skarpt läge, men det bör inte vara några problem. Jag håller er uppdaterade :) [/quote]
Ok, det blir nog bra det. Håller tummarna för att allt går smidigt.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
albin
Inlägg: 661
Blev medlem: fre 20 feb 2009, 16:09

Inlägg av albin »

[quote=""FRH""]Jag vet inte just nu vad det kommer att kosta. Jag räknar med att kunna köra det på min egna server och då handlar det inte om några nämnvärda driftskostnader. Jag har ännu inte kunnat flytta över sajten så jag har inte haft möjlighet att prova det i skarpt läge, men det bör inte vara några problem. Jag håller er uppdaterade :) [/quote]

Jag hör till skaran som inte är särskilt aktiv längre, men jag uppskattar att finns kvar. Så ett tack på förhand till FRH.
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Man går in varje gång med skräckblandad förtjusning. Är det nytt? Ligger det nere för portering osv ;) Men vad bra att du verkar ha fått gott om tid. Tyckte att 3 veckor lät lite. Det viktigaste att det blir bra
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

Hur går det?
Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Inlägg av FRH »

[quote=""rjd2""]Hur går det?[/quote]

Jo tack, det står lite stilla just nu. Jag behöver lite filer som jag inte fått tillgång till än. Men det kommer, väldigt oklart när dock.
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""FRH""]Jo tack, det står lite stilla just nu. Jag behöver lite filer som jag inte fått tillgång till än. Men det kommer, väldigt oklart när dock.[/quote]

Alrite! väntar med spänning =)
Skriv svar