VIKTIGT! Meddelande från forumets ägare! VIKTIGT!

Här hittar ni samlad info angående forumet.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, jornmark

Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

och du är helt 100 på att alla inlägg kommer att följa med? Bättre du säger om det är lite osäkert för det är några jag gärna vill ha kvar av nostalgiska skäl. Kanske bäst jag skärmdumpar dessa oavsett :)
Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Inlägg av FRH »

[quote=""Elagabalus""]och du är helt 100 på att alla inlägg kommer att följa med? Bättre du säger om det är lite osäkert för det är några jag gärna vill ha kvar av nostalgiska skäl. Kanske bäst jag skärmdumpar dessa oavsett :) [/quote]

Nej då, de hänger med. Allihop. Jag har fått en kopia av databasen och det har inte varit några problem att få igång det, med alla inlägg och allt, men jag väntar på att den som är tekniskt ansvarig ska flytta över domänen till mig. Det är det som tar lite grann tid. Jag håller er uppdaterade.
Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Sv: VIKTIGT! Meddelande från forumets ägare! VIKTIGT!

Inlägg av FRH »

Förtydling. Alla inlägg inkl bofogade bilder hänger med. Däremot är jag osäker på om innehållet i "Sociala grupper" följer med, likaså "Bilder & album". Möjligtvis går det att ordna men jag är inte hundra.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""FRH""]Förtydling. Alla inlägg inkl bofogade bilder hänger med. Däremot är jag osäker på om innehållet i "Sociala grupper" följer med, likaså "Bilder & album". Möjligtvis går det att ordna men jag är inte hundra.[/quote]

Sociala grupper? Dom flesta av gruppera är ändå rätt döda eller inaktiva. Det spelar ingen roll så länge det vanliga forumet ser ut som det ska :)
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Man går in varje dag och kollar och förväntar sig att sajten ligger nere - vilket den enligt planerna skall under några dagar - och så blir man lättad att allt funkar ;) Ni vet hur jag menar. Det blir säkert kanon när allt flyttats över.
Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Sv: VIKTIGT! Meddelande från forumets ägare! VIKTIGT!

Inlägg av FRH »

Statusuppdatering: Arbetet med att flytta över sidan går sakta men säkert framåt :) Det kommer antagligen att vara klart inom en vecka.
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

[quote=""FRH""]Statusuppdatering: Arbetet med att flytta över sidan går sakta men säkert framåt :) Det kommer antagligen att vara klart inom en vecka.[/quote]

Tackar för uppdateringen FRH, återigen, bra jobbat.
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Som sagt kul med uppdateringen. Bara nyfiken och det spelar ingen roll men kommer layout och annat att se ut som nu eller blir det en annan "look"?
Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Inlägg av FRH »

[quote=""Elagabalus""]Som sagt kul med uppdateringen. Bara nyfiken och det spelar ingen roll men kommer layout och annat att se ut som nu eller blir det en annan "look"?[/quote]

Ja, det ska konverteras från nuvarande vBulletin till phpBB. Detta då den nuvarande versionen av vBulletin väldigt gammal (2010) och kostar pengar att uppdatera till nyare version, medan phpBB är gratis. Så det blir nytt och fräscht :)
Krilleå
Inlägg: 42
Blev medlem: tis 29 okt 2013, 00:49

Inlägg av Krilleå »

Blir toppen det här 👍
Skriv svar