VIKTIGT! Meddelande från forumets ägare! VIKTIGT!

Här hittar ni samlad info angående forumet.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, jornmark

Användarvisningsbild
islandmountain
Inlägg: 32
Blev medlem: mån 05 jan 2015, 22:35

Inlägg av islandmountain »

Hur blir det nu med forumets framtid, är det bestämt att FRH tar över eller försvinner allt nu på söndag?

Det vore väldigt tråkigt om det sista vore fallet, det finns väldigt mycket värdefull information här på forumet och det skulle vara tråkigt att inte ha någon bra sida att diskutera UE på i framtiden! :(
Användarvisningsbild
ruckel.se
Inlägg: 203
Blev medlem: tor 10 sep 2009, 19:40
Kontakt:

Inlägg av ruckel.se »

Jag har precis PM:at Jan på Facebook och anmält mig som reserv att ta över om det inte går i lås med FRH, alternativt att vara behjälplig. Jag är dock bortrest hela helgen.

Om jag ska spekulera i utgifter för sajten så vore det att uppgradera forum-programvaran vBulletin från den föråldrade version 3.8.5 till version 5 (kostar mellan US $209-249), eller köpa vBulletin som tjänst för US $19.95 månad eller $179.95 per år, om det ens är möjligt att flytta forumet till en sådan tjänst. Dessa pengar är dock inget jag kan lägga ut egentligen...
Senast redigerad av 1 ruckel.se, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Lite olustigt om frågan ännu hänger i luften. Men antar att FRH skulle ha meddelat oss genast om något gått fel? Ingen skulle klandra honom om han av olika orsaker klivit av.

Vi får hoppas det löst sig
Användarvisningsbild
ruckel.se
Inlägg: 203
Blev medlem: tor 10 sep 2009, 19:40
Kontakt:

Inlägg av ruckel.se »

[quote=""Elagabalus""]Lite olustigt om frågan ännu hänger i luften. Men antar att FRH skulle ha meddelat oss genast om något gått fel? Ingen skulle klandra honom om han av olika orsaker klivit av.

Vi får hoppas det löst sig[/quote]

Jag fick tyvärr inget klart besked av Jan så jag vet inte.
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Annars får jag ägna helgen åt att skärmdumpa egna inlägg jag vill ha sparade och även en del andra "klassiker"
Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Sv: VIKTIGT! Meddelande från forumets ägare! VIKTIGT!

Inlägg av FRH »

Hej, ursäkta min frånvaro. Allt går enligt planerna, det är en del serverrelaterat hos mig som behöver ordnas innan vi kan flytta över den till min server och peka om domänen, men det går som sagt åt rätt håll. Räkna dock med ett par dagars nertid när domän etc flyttas över.

Ni kan vara lugna :)
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Härligt, gott att höra, bra jobbat av dig.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""FRH""]Hej, ursäkta min frånvaro. Allt går enligt planerna, det är en del serverrelaterat hos mig som behöver ordnas innan vi kan flytta över den till min server och peka om domänen, men det går som sagt åt rätt håll. Räkna dock med ett par dagars nertid när domän etc flyttas över.

Ni kan vara lugna :) [/quote]
Fint det mannen. Jag hoppas att allt går bra! :)
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Sv: VIKTIGT! Meddelande från forumets ägare! VIKTIGT!

Inlägg av FRH »

Fick några dagars uppskov, så flytten kommer att ske någon gång denna veckan.
Krilleå
Inlägg: 42
Blev medlem: tis 29 okt 2013, 00:49

Inlägg av Krilleå »

Toppen 👍👍👍😃
Skriv svar