BMXploration-Pappersbruket i Dalarna

Länktips och övriga diskussioner, enbart UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

[quote=""Gruvtroll""]Tack för lovord till er som gett dem! :)

erro: Jag har gjort några småprojekt förut, nått "bildspel" och lite grejer filmat med hjälmkamera. Detta var dock första gången jag försökte filma med systemkameran samt göra nått lite mer seriöst av det. Väldigt kul måste jag säga! Får se om det kan bli nått mer filmprojekt framöver..[/quote]

Där var ordentligt sopat på Fridafors bruk idag med, har herrn kanske varit där med och filmat? ;)
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Gruvtroll
Inlägg: 399
Blev medlem: mån 08 feb 2010, 15:31
Kontakt:

Inlägg av Gruvtroll »

Tack, rubygirl & kdm!

Zeahawk: Haha, nej faktiskt inte! Fullt så effektiv är jag inte.. :)
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Gruvtroll""]Zeahawk: Haha, nej faktiskt inte! Fullt så effektiv är jag inte.. :) [/quote]
Vi tänkte genast på dig och din film från Fredriksberg när vi såg högarna med damm/skräp där, he he...
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Akrylamid
Inlägg: 567
Blev medlem: fre 06 aug 2010, 09:42
Kontakt:

Inlägg av Akrylamid »

Riktigt skön rulle... tummen upp :)
Användarvisningsbild
Gruvtroll
Inlägg: 399
Blev medlem: mån 08 feb 2010, 15:31
Kontakt:

Inlägg av Gruvtroll »

Haha, om jag nån gång städar nått dylikt igen så lovar jag att försöka spara lite energi till att lorta ner igen! ;) Men än sålänge lär det dröja.. :)

Tack Akrylamid!
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

Det, eller så får du bara leva med att alla kommer anklaga dig för att ha städat varje gång man hittar en ruin med kvastspår... ;)
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Tobbe Arnesson
Inlägg: 503
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 08:36
Kontakt:

Inlägg av Tobbe Arnesson »

Aha, filmens skapare finns här!

Som cykelnörd tänkte jag direkt jag kom till Pappersbruket att det vore något för Chris Akrigg eller liknande att leka loss i och funderade om jag känner någon med nog talang att göra stället rättvisa. Men insåg att jag själv brister i filmtalang för något sådant, för att inte tala om tid.

Därför var det extra kul när jag såg filmen. Flatland passade dessutom fin-fint i den numer stilla miljön. Cred både till dig och cyklisten!
Användarvisningsbild
Gruvtroll
Inlägg: 399
Blev medlem: mån 08 feb 2010, 15:31
Kontakt:

Inlägg av Gruvtroll »

[quote=""Tobbe Arnesson""]Aha, filmens skapare finns här!

Som cykelnörd tänkte jag direkt jag kom till Pappersbruket att det vore något för Chris Akrigg eller liknande att leka loss i och funderade om jag känner någon med nog talang att göra stället rättvisa. Men insåg att jag själv brister i filmtalang för något sådant, för att inte tala om tid.

Därför var det extra kul när jag såg filmen. Flatland passade dessutom fin-fint i den numer stilla miljön. Cred både till dig och cyklisten![/quote]

Tackar för det!
Bjärke
Inlägg: 35
Blev medlem: tor 02 sep 2010, 09:18

Inlägg av Bjärke »

[quote=""Gruvtroll""]Som några av er vet så ägnar jag en del av min tid till att cykla BMX.
Som flera av er vet så ägnar jag mer av min tid tid till utforskning och dokumentering av diverse platser..
I tisdags så slog jag ihop dessa intressen till ett och gjorde den här filmen: http://www.youtube.com/watch?v=Yz5kP2H312k[/quote]


Snyggt filmat! Grymt soundtrack!
Skriv svar