20 Creepiest Abandoned Hospitals From Around the World

Länktips och övriga diskussioner, enbart UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

20 Creepiest Abandoned Hospitals From Around the World

Inlägg av Saddam »

[ länk - take-a-moment.net ]

1. Vilka har ni besökt?

2. Vilka vill ni / vill ni inte besöka? :)
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
htiawe
Inlägg: 295
Blev medlem: lör 29 okt 2011, 07:55
Kontakt:

Inlägg av htiawe »

1. Har bara sett Beelitz och Pripyats från den listan. Det var en viss överrepresentation av USA och England, två länder som jag inte är så intresserad av att åka till så jag antar att jag inte kommer se något sjukhus där alls. :D

Dock såg Kings Park Psychiatric Center riktigt häftigt ut! Annars skulle jag gärna vilja se bårhuset där man kan finna den här:
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Det verkar anordnas "spök-rundor" på Waverly Hills Sanatorium -detta för att samla in pengar för en framtida renovering så det stället är kanske inte så kusligt som jag hoppades på. Svårt att komma in i skulle jag också tro.

Upptäckte precis att Danvers State Hospital finns med i listan -stället är nästintill helt rivet. Bara fasaden kvar? Session 9 är inspelad där -en mycket bra film!

[quote=""htiawe""]Dock såg Kings Park Psychiatric Center riktigt häftigt ut! Annars skulle jag gärna vilja se bårhuset där man kan finna den här:[/quote]
Bårhus och kylrum för lik, finns det nått läskigare!? :eek: Kommer ihåg den på Furs Sanatorium som blev sålt tidigare i år. Ingen trevlig upplevelse.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Skriv svar