Slottsträdgård och sånt

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Anders And
Inlägg: 96
Blev medlem: fre 24 apr 2009, 13:24

Slottsträdgård och sånt

Inlägg av Anders And »

Det var en fantastisk dag och fyra underbara timmar med kameran :cool:

http://picasaweb.google.dk/anders.kling ... lotshaven#
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
jobba
Inlägg: 169
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 18:42

Inlägg av jobba »

Super fedt Anders
Er det Ålholm slot ?
New Book out now.
www.urbexadventures.com
Anders And
Inlägg: 96
Blev medlem: fre 24 apr 2009, 13:24

Inlägg av Anders And »

Jep - det sted er sgu en perle. Men undrer mig over hvad der sker. Det er jo samme Husted Andersen som købte det, der også købte et af de store strandvejspalæer du har fotograferet(så vidt jeg husker). Han døde for et par år siden, så alt er vist i behandling som dødsbo. Bilmuseet dernede har været lukket hele denne sæson grundet vandskade. Bliver en smuk hal med meget rustne biler, når den har fået lov at stå en tyve års tid...men mon ikke der sker noget inden. Nå, jeg nød at jeg fik sneget mig op omkring drivhuset. Nyeste livstegn udover lidt materiel, var en avis fra 1976. Mindes jeg har set et tv-program på DR1 for en del år siden. omhandlende konkursen og fraflytningen for sidste ejer i slægten Raben-Lewetzau. - Nå, men tiden løb, og jeg kunne se at der ligger meget rundt om på den fine ø, som skal udforskes :p
jobba
Inlägg: 169
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 18:42

Inlägg av jobba »

Ja jeg har ikke været der men det skulle være Husteds ene datter der bor der
de har penge nok så mon ikke det bare står som minde om deres far der ville undgå at alle strandvejs villaer og slotte bliver lavet om.
Han boede også der selv om sommeren.
New Book out now.
www.urbexadventures.com
Användarvisningsbild
jaswane
Inlägg: 177
Blev medlem: tis 02 jun 2009, 15:48

Inlägg av jaswane »

Fantastiske bilder. Ser ut som et eventyrland.
Anders And
Inlägg: 96
Blev medlem: fre 24 apr 2009, 13:24

Inlägg av Anders And »

Precis, ett eventyrland är det. Godsägaren gick konkurs i 1995, men mycket har stått still sedan 70-åren. Även det stora bilmuseet som är del av det ställe är stängd i år - vattenskada :( Men på en solig dag är det ett underbart ställe att gå runt. Tusentals fasaner, hus som rasar i marken, jooeh :D
Skriv svar