Forlatt skole

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Skriv svar
Användarvisningsbild
jaswane
Inlägg: 177
Blev medlem: tis 02 jun 2009, 15:48

Forlatt skole

Inlägg av jaswane »

Her er noen bilder fra innsiden av en forlatt ungdomsskole på Østlandet i Norge. Ganske stort sted med svømmebasseng, masse klasserom og en gymsal. Gymsalen hadde et fantastisk bølgete gulv. Skolen ble stengt i 2006 men viser tydelig tegn til vannskader. Det var planlagt å bygge om stedet til hjem for pasienter med dødelig sykdom, men ifølge planen skulle man vært ferdig nå. Etter min mening bør de kjappe seg før bygget blir så ødelagt at man likegodt kan rive og bygge på nytt.

Det var en veldig kald dag med snøstorm utenfor. Neste alle vinduene var frosset igjen så man så hverken inn eller ut.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bildene kommer fra flickr streamen min http://www.flickr.com/photos/norue/.
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""jaswane""]Her er noen bilder fra innsiden av en forlatt ungdomsskole på Østlandet i Norge. Ganske stort sted med svømmebasseng, masse klasserom og en gymsal. Gymsalen hadde et fantastisk bølgete gulv. Skolen ble stengt i 2006 men viser tydelig tegn til vannskader. Det var planlagt å bygge om stedet til hjem for pasienter med dødelig sykdom, men ifølge planen skulle man vært ferdig nå. Etter min mening bør de kjappe seg før bygget blir så ødelagt at man likegodt kan rive og bygge på nytt.

Det var en veldig kald dag med snøstorm utenfor. Neste alle vinduene var frosset igjen så man så hverken inn eller ut.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bildene kommer fra flickr streamen min http://www.flickr.com/photos/norue/.[/quote]


Åh vilket härligt golv i gymnastiksalen!!
Pooler är alltid roligt!
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Jisses.... :eek:

Vilket guldkorn, som ett kinderägg, gympasalen, bassängen, allt, känns som en våt dröm att få besöka!

Samt, bra bilder!

/B
Användarvisningsbild
jaswane
Inlägg: 177
Blev medlem: tis 02 jun 2009, 15:48

Inlägg av jaswane »

Takk for tilbakemeldinger. Ganske fint sted ja. :) Bra stemning og hadde mye å by på til "bare" å være en tom skole. Her er et bilde til av det bølgete gulvet i gymsalen.

Bild
Anders And
Inlägg: 96
Blev medlem: fre 24 apr 2009, 13:24

Inlägg av Anders And »

Et fint sted - skønne billeder - det går hurtigt med forfaldet, skræmmende hurtigt :eek:
Knudsens
Inlägg: 15
Blev medlem: tor 27 jan 2011, 11:03

Inlägg av Knudsens »

Tenkte jeg skulle ta meg en tur dit selv en dag. Ligger ikke så alt for langt unna meg.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""jaswane""]Takk for tilbakemeldinger. Ganske fint sted ja. :) Bra stemning og hadde mye å by på til "bare" å være en tom skole. Her er et bilde til av det bølgete gulvet i gymsalen.

Bild[/quote]

Det är något fel på golvet, kan inte riktigt sätta fingret på vad.... :D

/B
Användarvisningsbild
Penfold
Inlägg: 780
Blev medlem: fre 01 okt 2010, 19:46

Inlägg av Penfold »

Antingen har fotografen använt vidvinkelobjektiv eller så är världen skev i Norge. Trägolv slår sig aldrig..... *harkel* :D
/"Vid min Cittra vill jag kvittra"
jobba
Inlägg: 169
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 18:42

Inlägg av jobba »

Rigtig snyggar billder Andreas..
New Book out now.
www.urbexadventures.com
slagskott
Inlägg: 19
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 07:37

Inlägg av slagskott »

Fantastisk plats, jag blev iaf. väldigt avundsjuk helt plötsligt - på ett positivt sätt :)
Skriv svar