Riga/Jurmala

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Riga/Jurmala

Inlägg av jornmark »

Det finns närmast obegripligt mycket tomt här, och det blir bara värre för varje resa man gör.

Rekommenderas varmt.
Användarvisningsbild
JakobE
Inlägg: 62
Blev medlem: tis 10 feb 2009, 17:45
Kontakt:

Inlägg av JakobE »

Tomma objekt som ägs av Swedbank kantro ?

De tomma objekt jag såg när jag var över var undantagslöst bevakade av någon ryskspråkig person med ett par hundar av obestämbar vild art. Mycket njet blev det... Hade du bättre framgång ?

Jag antar att vi får se lite bilder i någon kommande uppdatering... ?
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""JakobE""]Tomma objekt som ägs av Swedbank kantro ?

De tomma objekt jag såg när jag var över var undantagslöst bevakade av någon ryskspråkig person med ett par hundar av obestämbar vild art. Mycket njet blev det... Hade du bättre framgång ?

Jag antar att vi får se lite bilder i någon kommande uppdatering... ?[/quote]

Tar bilder för både Filter och en internationell tidning. Kommer att bli ett reportage som skrivs av en holländsk-brittisk journalist. Dessutom ett avsnitt i den snart kommande boken.

Man kommer inte in, men det spelar mindre roll för bara mängden av investeringsgravar är nog.
Utåt hamnen skulle det byggas fyra 27 våningshus - tre är klara, ett är sålt till en tredjedal, två är 100% tomma. Det ena utan inredning, och utan att ens ha balkongräcken. Men allt känns som toppen av ett isberg, hypermoderna stiliga kåkar till höger och vänster och alla lika tomma. Sedan ska man tänka på att priserna på lägenheter fallit med drygt 60% de senaste två åren, och nu ligger på cirka 10 000 spänn/kvadrat, vilket väl är Trollhättanpriser. Med det här utbudet är ett fall på ned mot 5000 tänkbart, så snart snackar vi Laxå här. Produktionskostnaderna lär inte ligga under 15-20 000, så här tittar Swedbank rakt ned i ett svart hål, och då säger jag ändå:

Don´t mention the Ukraine.
Skriv svar