Abandon brewery Stella Artois (Belgium)

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

jobba
Inlägg: 169
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 18:42

Abandon brewery Stella Artois (Belgium)

Inlägg av jobba »

Har bare copy/pastet den fra vores danske forum

Hej boys vi er netop op kommet hjem fra en 36 timer intens tur til Belgien.
Jeg tror aldrig jeg har oplevet så meget på så få timer og taget så mange billeder (1089) :shock: 1 timer efter vi havde landet holdt vi uden foran det første spot, som var det nedlagte Stella Artois bryggeri, det var meget mørkt og gaderne i området blev lyst op af meget kraftige og meget gule gade lamper.
Vi brugte en del tid på at undersøge området som var ret stort og temmelig aflåst men efter et stykke tid fandt vi adgang og begav os på turens første eventyr,
Vi luskede rundt derinde det et rigtigt vildt sted og det var svært at overskue så vi blev enige om at søge mod toppen for at få et overblik.
Da vi kom op på toppen kunne man se over hvor de kendte kobber kedler stod i bygningen på den anden side af gaden, og blev hurtig enige om at der skulle vi over og have nogen nat billeder.
Som alle andre spots er det lettere at komme ud end ind så vi kom hurtigt over gaden og checkede bygningen ud alt var aflåst den enste mulighed var nogen strøm kabler der førte op til et smadret vindue i 10 meters højde :o ops: :o ops:
Ude fra vejen kunne man se en gang gå tværs over vejen fra den ene bygning til den anden, det måtte være måden at komme ind
i bygningen men nemt blev det ikke,
Vi brugte cirka en time på at finde den rigtige vej op til gangen ved at kigge ud af vinduer for at se hvor langt vi var fra gangen men der var ikke nogen etage der hvor den var :o ops: :o ops:
Så måtte ud og kravle på nogen store tanke og nogen kabel skinner for at komme op til gangen som var i en 10-12 meters højde.
Endelig igennem den smalle gang fyldt med kabler og rør over til den anden til den anden bygning.
Men gangen forsatte igennem bygningen uden der var nogen døre :o ops: den var bare lige så smal hele vejen gennem bygningen og sluttede
med i hul på 50.cm i diameter lige ud i luften og 25 meter ned FUCK en nitte, nå men jeg stak hovede ud og kunne se et vindue med en knust rude
cirka en meter fra det lille hul :D og på venstre side stod der et lille træ jeg kiggede ned og der så jeg en 50 cm gesims YES.
Nå så må vi jo se om sådan en klæbbert som mig kan komme ud af sådan et hul, Sneaky E er en slank forhenværende ung mand som sikkert glider lige igennem så kødfar må prøve først :o da jeg kommer ud på gesimsen se jeg at til højre for hullet er der en dør lige ind i bygningen
det var sgu en god overraskelse og inde var vi :D :D :D

Her er lidt billeder fra spottet Dag og nat og lidt billeder der viser vores 20 meter høje natte kamp for at komme ind :D :D
Efter vores foto shoot snuppede vi en 3 timers lur på taget.

Her gangen der går fra bygning til bygning
Bild
Sneaky E på vej ud af det lille hul
Bild
Og her et billed taget om morgen af vores døds projekt
Bild
Vinduet til venstre hullet i midten og døren i højre side bag træet.
Bild

Her lidt billeder fra spottet Nat og Dag

Nat

Bild

Bild

Bild

Bild

Flere nat billeder her
http://www.flickr.com/photos/25610558@N ... 1233/show/

Dag

Bild

Bild

Bild

Bild

Flere dags billeder her
http://www.flickr.com/photos/25610558@N ... 8113/show/
New Book out now.
www.urbexadventures.com
the watchman
Inlägg: 313
Blev medlem: fre 19 sep 2008, 06:25
Kontakt:

Inlägg av the watchman »

Fy f*n va coolt !!
Tackar för den. Snyggt ! :)
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Mycket snygga bilder, jobba, ser ut att varit ett riktigt äventyr.
God är den också, "Stella". Blev orolig ett tag och trodde den slutat tillverkas.
jobba
Inlägg: 169
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 18:42

Inlägg av jobba »

[quote=""DMT""]Mycket snygga bilder, jobba, ser ut att varit ett riktigt äventyr.
God är den också, "Stella". Blev orolig ett tag och trodde den slutat tillverkas.[/quote]

Bare rolig productionen er bare rykket til nyere forhold 500 meter væk :D
New Book out now.
www.urbexadventures.com
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

Det var ingen dålig resa ni var på :D Det verkar nästan som att Belgien ska äras med ett besök i sommar.
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

Great, man!
jobba
Inlägg: 169
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 18:42

Inlägg av jobba »

[quote=""LowAndSlow""]Det var ingen dålig resa ni var på :D Det verkar nästan som att Belgien ska äras med ett besök i sommar.[/quote]

Jeg var meget overrasket over hvor meget der er i Belgien
man skal ikke køre langt for at finde noget
New Book out now.
www.urbexadventures.com
Användarvisningsbild
Ärlige Harry
Inlägg: 410
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 20:12

Sv: Abandon brewery Stella Artois (Belgium)

Inlägg av Ärlige Harry »

Belgien verkar vara en given finalist i UEurovisionsschlagern, dvs tävligen om Europas mest övergivna land. Andra heta kandidater är Lettland och Ukraina.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Vilket äventyr... tummen upp!

Bilderna var fina de med.
slin83
Inlägg: 48
Blev medlem: tis 03 feb 2009, 11:46

Inlägg av slin83 »

Mycket fina bilder. Belgien verkar vara ett mycket trevligt land att besöka i UE sammanhang.
Skriv svar