Obokat hotell Sicilien

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
NoFace
Inlägg: 208
Blev medlem: tis 24 feb 2009, 20:35

Obokat hotell Sicilien

Inlägg av NoFace »

Tog en veckas semester i Taormina, Sicilien. Urtjusigt ställe som jag kan rekommendera! Mitt i utsikten från min högt belägna hotellbalkong låg Pensione Minerva - ett övergivet vackert hus med stor tomt och vildvuxen trädgård. Med tanke på hur trångt alla hus låg här på bergskanten är det obegripligt att en sådan här stor yta i bästa läge bara fått förfalla. Lite nervöst att som turist i kortbrallor och sandaler snoka mej in över privata bakgårdar och ta mej in i hotellet - men med ett par stadiga Grappa inanför bältet är man odödlig :cool:

URL: http://www.pixbox.se/alb1080218
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

Grappa löser allt. Riktigt schysst ställe !
Hvk
Inlägg: 154
Blev medlem: fre 19 sep 2008, 10:44
Kontakt:

Inlägg av Hvk »

Ser ut som ett ordinärt restaurangkök tycker jag? :D

/Henrik
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

Snyggt jobbat NoFace. Undrar bara hur många grappa som krävs för att man ska ta sig en smakbit från den läckra kvarlämnade tallriken...?
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Fint ställe du hittat NoFace! Jaså är det Grappa man ska dricka när det gäller UE, trodde det var energidryck som gällde... får väll sluta med det nu...

Nu vet du till nästa gång att du slipper boka hotellrum om du ska dit igen då de alltid har lediga rum att erbjuda. :rolleyes:
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
PringlesMannen
Inlägg: 290
Blev medlem: mån 24 aug 2009, 19:19

Inlägg av PringlesMannen »

Gammalt maffia tillhåll! ;)
Användarvisningsbild
NoFace
Inlägg: 208
Blev medlem: tis 24 feb 2009, 20:35

Inlägg av NoFace »

[quote=""PringlesMannen""]Gammalt maffia tillhåll! ;) [/quote]

Ha ha min dam och jag tyckte vi såg maffiatendenser överallt och skämtade mycket om det fast vi tyckte det lät lite onödigt att tala högt om Mafia hela tiden så vi använde kodordet Voldemort efter den där elaka snubben i Potter. Knäppt!

Trodde inte att det var mafiosos som bodde på de där skabbiga madrasserna men jag hade ändå ingen lust att träffa dem vilket skyndade på mitt besök en aning
Skriv svar