Julklappstips

Tips, recensioner och diskussioner rörande allt i UE-etern.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Julklappstips

Inlägg av jornmark »

OK, ohämmad reklam, men det är det som driver det här projektet vidare: Snart sista chansen att beställa julklapp -
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197984205

Kommer förresten att bli flera utställningar nästa år också, och dessutom med 99% sannolikhet i Oslo under mars-april.
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""jornmark""]OK, ohämmad reklam, men det är det som driver det här projektet vidare: Snart sista chansen att beställa julklapp -
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197984205

Kommer förresten att bli flera utställningar nästa år också, och dessutom med 99% sannolikhet i Oslo under mars-april.[/quote]

Beställer ni ikväll har ni 95% chans att få den innan jul. Till råga på allt ligger den nu också 27a på en stora försäljningslistan, vilket betyder att UE är på väg mot Läckberg nivån.

Häpnadsväckande, på min ära.
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197984205
Användarvisningsbild
huricane4
Inlägg: 628
Blev medlem: lör 24 jan 2009, 02:00
Kontakt:

Inlägg av huricane4 »

Gav bort denna i julklapp så nu har JAG läst ut den ;)

Kan inte annat än att ge den 5 ekonomiska bubblor av 5 möjliga!
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""huricane4""]Gav bort denna i julklapp så nu har JAG läst ut den ;)

Kan inte annat än att ge den 5 ekonomiska bubblor av 5 möjliga![/quote]


Håller med! Väldigt intressant och läsvärd. Jan gjorde nog rätt som vände blicken utåt i denna den fjärde boken ( iofs så handlade "Porrharar" om Baltikum). Men det blir några nedslag även i Sverige. Undrar om det var jag som satte Jan på Skandiahusetspåret månne?

Kul att se men synd att så mkt hade försvunnit redan. Noterar också att ett 1880-talshus rivs bakom Skandiahuset. Som jag minns det ett läckert hus med ovanlig arkadgång. På byggherrens infoskylt står bara " 80-talshuset tas ner". Jag trodde själv att det var ett 1980-talshus när jag läste skylten, men icke. En förledande text. Folk som går förbi tror att ett ganska nytt hus rivs bara
Senast redigerad av 2 Elagabalus, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

De delar jag hittills har läst av boken är enormt välskrivna och mycket trollbindande. Jag hoppas att jag skall hinna med lite mer av boken nu.. :)
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""Elagabalus""]Håller med! Väldigt intressant och läsvärd. Jan gjorde nog rätt som vände blicken utåt i denna den fjärde boken ( iofs så handlade "Porrharar" om Baltikum). Men det blir några nedslag även i Sverige. Undrar om det var jag som satte Jan på Skandiahusetspåret månne?

Kul att se men synd att så mkt hade försvunnit redan. Noterar också att ett 1880-talshus rivs bakom Skandiahuset. Som jag minns det ett läckert hus med ovanlig arkadgång. På byggherrens infoskylt står bara " 80-talshuset tas ner". Jag trodde själv att det var ett 1980-talshus när jag läste skylten, men icke. En förledande text. Folk som går förbi tror att ett ganska nytt hus rivs bara[/quote]

Ja... det var nog fan du som gjorde det. Tack!
Skriv svar