Fick en UE-tidning i present

Tips, recensioner och diskussioner rörande allt i UE-etern.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
*sarah*
Inlägg: 32
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 17:42

Fick en UE-tidning i present

Inlägg av *sarah* »

Så min vän med samma intresse som jag dvs ruinturism kommer på besök, han berättar att han köpt med sig en present, en amerikansk tidning som heter UE-MAG!

Jag blir genast nyfiken och jag blir ännu mer nyfiken när han berättar att några svenskar är intervjuade i tidningen. Jag tänker så klart genast att det är de övergivnas konung Jan Jörnmark som är med men det visar sig att det är några andra kungar.


Riktigt bra tidning, rekommenderas skarpt, personligen gillar jag pappersutgåvan (kul att sortera in med resten i mitt UE-arkiv) men om man inte vill lägga stålar på den eller inte kan hålla sig så går den att ladda ner lagligt och gratis.

Nån som vet var bilden på flygplanet är taget förresten, måste ju haft tillstånd för att komma åt ett sånt ställe.

Här e länken, klicka på bilden:

http://uemag.com/index.php/en/mag.html

p.s

Även gammelkungen Ninjalicious är med. Må han vila i frid.
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Tack för tipset, reggade mig för nåt halvår sen då fanns det iaf två nr till att antingen köpa eller ladda hem som pdf (det var gratis om man valde pdf på den tiden iaf). Jag kan bara hålla med om det är intressant läsning med kul reportage, eftersom jag själv fuskar lite med mina pdf:er så är det inspirerande att se hur bra resultat det kan bli och att det finns personer som delar med sig gratis av sina digitala kreationer.
Skriv svar