Årsbok 2013

Tips, recensioner och diskussioner rörande allt i UE-etern.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Passar på att bumpa tråden, jag har fått in några bidrag nu och upptäckte en grej.

Sista mailet jag hittade hade filtrerats till skräppostmappen, detta har inte hänt förrut och jag kommer nu ha lite extra koll på mailen framöver.

Hursomhelst, ni jag vet har skickat in bidrag har jag mailat en bekräftelse till och ett litet tack för bidragen ;) .
-OM det nu är någon som inte fått ett svar från mig efter ni skickat era bidrag så kan det vara att det rensats bort av hotmail utan att jag vetat om det, då vill jag gärna att ni mailar om er text o bilder till mig. Jag tror inte någon råkat ut för det för jag tror misstänkta spam-mail ligger nån vecka i skräpmappen innan de raderas men jag kan ha missat någon så kolla gärna era mail om ni fått ett svar från mig. Annars pm:a mig om ni är osäkra så kollar jag.

Som sagt var, det är bra med spamfilter men ett skit om de är för effektiva...

Så, med det sagt så bara maila på nu, förra året bjöd Avery även på ett reportage om ett oljeberg, om någon känner för att bidra med något liknande så är det bara kul.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Har till sist lyckats dra upp näsan från mögelsträngen och skickat in 2 st bidrag till Årsbok 2013, hoppas de kommit fram....

/B
Användarvisningsbild
Radarsnoop
Inlägg: 98
Blev medlem: sön 05 okt 2008, 19:06

Inlägg av Radarsnoop »

Jepp då var några hittills opublicerade bilder på väg.
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Tackar för hittills inskickat material, bumpar lite nu inför kommande helger så ni inte glömmer bort det, det finns plats för många fler bidrag.
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

Inskickat och klart, trots min frånvaro under några månader nu... hoppas du har samma epost som förra året, DMT!
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Bumpar tråden som en liten påminnelse, börjar dra ihop sig så slappna av 15 min framför datorn och andas ut från julstressen och passa på att maila in ett bidrag eller flera till årsboken: [email protected]
Användarvisningsbild
Forsis
Inlägg: 139
Blev medlem: sön 21 nov 2010, 15:38
Kontakt:

Inlägg av Forsis »

Bidrag insänt!

Tack för ditt trevliga initiativ att hålla igång denna tradition.
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Då börjar det dra ihop sig, tack alla ni som hittills skickat in bidrag till årets summering av erat ue-år, många intressanta bilder.

Jag har bestämt mig för att förlänga deadlinen eftersom jag kommer resa bort några dagar och årsboken blir då tyvärr något försenad då den inte hinner bli klar till nyårsafton utan några dagar senare. Jag är tillbaka den 2/1 så till nästa helg så räknar jag med att den är klar och ni alla får ta del av den.

Så, det betyder att ni som inte hunnit maila in något än in kan ju göra det nu och fram t.o.m, säg torsdag 2/1.
Användarvisningsbild
htiawe
Inlägg: 295
Blev medlem: lör 29 okt 2011, 07:55
Kontakt:

Sv: Årsbok 2013

Inlägg av htiawe »

Ser fram emot den! :)
Användarvisningsbild
Aseabarn
Inlägg: 534
Blev medlem: fre 24 apr 2009, 12:29

Inlägg av Aseabarn »

Bidrag inskickade. Jag ger mig gärna på att göra en engelsk översättning i år igen, om det finns intresse. Och vill någon annan anta utmaningen så be my guest.
Industristofil och fabriksromantiker
Skriv svar