28dagarsenare.se - "Årsbok 2014"

Tips, recensioner och diskussioner rörande allt i UE-etern.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

[quote=""riddar m""]Oj, kul med tradition! Jag ska också försöka hitta nåt, har du satt nåt sista-datum för inskickande?[/quote]

Slutdatumet ja, det glömde jag ju skriva, jag kommer vara bortrest över nyår så jag planerar att den isf är färdig några dagar in på det nya året.

Nyårsafton är väl en bra sista inlämningsdag (men det betyder ju givetvis inte att man behöver vänta tills dess, jag vill ju ha nåt att syssla med innan också.... ;) ).
Användarvisningsbild
htiawe
Inlägg: 295
Blev medlem: lör 29 okt 2011, 07:55
Kontakt:

Sv: Årsböcker samlingstråd (Bilder till årsbok 2014 -Skicka in senast 31/12 2014!)

Inlägg av htiawe »

Kul!

Jag har mailat in två bidrag. :)
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Tackar för hittills inskickade bidrag, fler behövs så kom igen nu mina betong-mögel- och rostälskande vänner runt om i landet och utanför också för den delen. ;)
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Nyårsbump:
Då börjar det dra ihop sig till nyårsafton, vill passa på att påminna er som vill vara med om att skicka in bidrag. Om någon som redan bidragit vill skicka in nåt ytterligare så går det bra, mailen är: [email protected]

Sen vill jag givetvis passa på att önska er alla ett Gott Nytt År och nästa gång jag återkommer i tråden är det med en färdig årsbok.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""DMT""]Nyårsbump:
Då börjar det dra ihop sig till nyårsafton, vill passa på att påminna er som vill vara med om att skicka in bidrag. Om någon som redan bidragit vill skicka in nåt ytterligare så går det bra, mailen är: [email protected]

Sen vill jag givetvis passa på att önska er alla ett Gott Nytt År och nästa gång jag återkommer i tråden är det med en färdig årsbok.[/quote]
Härmed lovar jag att skicka in ett bidrag under dagen.

Skickade inte in nått förra året då min dator havererade ungefär vid den här tiden då någon "råkade hälla lite vatten" i den. Nu är datorn utbyt och hårddiskarna proppfylla med konstiga bilder. Sedan så är man sjuk också så jag har all tid i världen -finns inga bortförklaringar då jag ändå kommer tillbringa resten av dagen framför datorn ändå...

:D

EDIT: nu är bidraget inskickat med några minuters marginal(till min egen deadline: midnatt). Jag hoppas att du blir nöjd, annars får du höra av dig. Gott nytt år på dig med DMT!
Senast redigerad av 1 Saddam, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: rättade några stavfel och uppdaterade texten
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
syrgas
Inlägg: 117
Blev medlem: tor 23 feb 2012, 15:51

Inlägg av syrgas »

Bidrag skickade! Gott Nytt År allihopa! :D
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Varsågoda: årsbok 2014 finns nu att ladda ner, klicka här:

Årsböcker

Alternativt följ länken i min signatur, som vanligt finns det en större med högre upplösning och en mindre med lägre upplösning, samma innehåll.
Jag vill tacka för alla bidrag och för ett gott samarbete i år igen och hoppas vi alla får ett innehållsrikt och bra år ute på fältet med många spännande besök
Användarvisningsbild
htiawe
Inlägg: 295
Blev medlem: lör 29 okt 2011, 07:55
Kontakt:

Sv: Årsböcker samlingstråd (Bilder till årsbok 2014 -Skicka in senast 31/12 2014!)

Inlägg av htiawe »

Tackar DMT, superbt arbete!
mobe
Inlägg: 146
Blev medlem: lör 06 okt 2012, 20:08
Kontakt:

Inlägg av mobe »

Suberb som vanligt, tack DMT!

Alltid kul och se vad folk har upptäck och som vanligt diggar jag bilderna från underjord skarpt.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""DMT""]
Varsågoda: årsbok 2014 finns nu att ladda ner, klicka här:

Årsböcker
[/quote]

Trevligt! :)

/B
Skriv svar