28-dagarsenares års/fotobok 2015

Tips, recensioner och diskussioner rörande allt i UE-etern.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

Sent på bollen men testade skicka in ändå!
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Tackar för bidragen hittills, har bestämt mig för att förlänga tiden till sista januari så kanske fler vill/hinner skicka in bidrag.

Har iaf påbörjat jobbet med den men hoppas givetvis på ytterligare mail med foton och historier.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""DMT""]Tackar för bidragen hittills, har bestämt mig för att förlänga tiden till sista januari så kanske fler vill/hinner skicka in bidrag.

Har iaf påbörjat jobbet med den men hoppas givetvis på ytterligare mail med foton och historier.[/quote]

OK! I värsta fall får du kanske hålla på bilderna du fått in och göra en 2015/2016 om ett år...

/B
Användarvisningsbild
islandmountain
Inlägg: 32
Blev medlem: mån 05 jan 2015, 22:35

Inlägg av islandmountain »

[quote=""DMT""]Tackar för bidragen hittills, har bestämt mig för att förlänga tiden till sista januari så kanske fler vill/hinner skicka in bidrag.

Har iaf påbörjat jobbet med den men hoppas givetvis på ytterligare mail med foton och historier.[/quote]

Vad bra, hade missat det här tidigare men ska se om jag hittar några spännande bilder att bidra med! :)
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""DMT""]Tackar för bidragen hittills, har bestämt mig för att förlänga tiden till sista januari så kanske fler vill/hinner skicka in bidrag.

Har iaf påbörjat jobbet med den men hoppas givetvis på ytterligare mail med foton och historier.[/quote]
Nämen vad bra, då kanske även jag hinner gå igenom lite bilder och skicka nått till dig. :D
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

islandmountain, Saddam:
Trevligt att höra, bara maila in, går även bra med flera bilder om ni har svårt att välja vilken ni vill skicka in.
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Uppdatering:
Jag har nog aldrig varit så här rörig förrut men kommer att sätta igång på allvar med årets bok, ber om ursäkt för detta.

Det finns möjligheter för er som glömt/ej hunnit att maila in bidrag att fortfarande göra detta.

Nästa gång jag postar här så finns det en bok att ladda ner, världsapromiss. ;)
mobe
Inlägg: 146
Blev medlem: lör 06 okt 2012, 20:08
Kontakt:

Inlägg av mobe »

[quote=""DMT""]Uppdatering:
Jag har nog aldrig varit så här rörig förrut men kommer att sätta igång på allvar med årets bok, ber om ursäkt för detta.

Det finns möjligheter för er som glömt/ej hunnit att maila in bidrag att fortfarande göra detta.

Nästa gång jag postar här så finns det en bok att ladda ner, världsapromiss. ;) [/quote]


Finns inget att be om ursäkt för du gör ju detta på din fritid för oss så.
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Så mina vänner, tack igen för trevligt samarbete, nu är den
KLAR
Användarvisningsbild
huricane4
Inlägg: 628
Blev medlem: lör 24 jan 2009, 02:00
Kontakt:

Inlägg av huricane4 »

Blev ju mkt bra! Tackar Tackar :)
Skriv svar