Rengöring av systemkamera?

Vad använder ni för kameror, stativ etc?

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""Mirage""]Bilderna är tagen med en bländare mellan F22 och F36. Givetvis har alla bilderna samma, det handlar bara om att jag inte minns vilken och inte sparat orginalbilderna.

Om det odlats blommor eller annat låter jag vara osagt, men en rimlig gissning är väl att ägaren innan mig gjort en heldel byten av objektiv i dammiga fabriker och liknande. :) [/quote]

Hehe som mitt förra hus... men det var typ värre =)
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

Bättre då att skaffa sig ett nytt hus till varje glugg så man slipper riskera damm vid byten... :D :D :D
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""daytripper72""]Bättre då att skaffa sig ett nytt hus till varje glugg så man slipper riskera damm vid byten... :D :D :D [/quote]

betalar du ? :p
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""daytripper72""]Bättre då att skaffa sig ett nytt hus till varje glugg så man slipper riskera damm vid byten... :D :D :D [/quote]
Problem solved, close the thread! :D
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

[quote=""Mirage""]Bilderna är tagen med en bländare mellan F22 och F36. Givetvis har alla bilderna samma, det handlar bara om att jag inte minns vilken och inte sparat orginalbilderna.

Om det odlats blommor eller annat låter jag vara osagt, men en rimlig gissning är väl att ägaren innan mig gjort en heldel byten av objektiv i dammiga fabriker och liknande. :) [/quote]

Köp en elektrisk pensel...men sitter smutsen så blir problemet förvärrat med några gånger. :(

http://www.prime-junta.net/pont/How_to/ ... ensor.html
Skriv svar