min utrustning

Vad använder ni för kameror, stativ etc?

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Somnium""]För att det UE folk som finns i STHLM inte är 30 åriga gubbar....[/quote]

Du får gärna kalla mig gubbe om det roar dig din slyngel. Visa respekt i stället..
Somnium
Inlägg: 44
Blev medlem: tor 08 okt 2009, 21:54

Sv: min utrustning

Inlägg av Somnium »

Tyvärr är det så i STHLM...Jag önskar att det vore som södra Sverige....Men så är det inte och det är värdelöst....Ribban höjs ju hela tiden av tex UE Kingz, killarna från Håll Käften film(finns här på forumet), B-M och så vidare...Sen att ställen blir mer låsta är den konsekvens vi får stå för....Vi får ju stå för det som vi gör här i STHLM, det är inget mer med det...Ni kanske tycker att jag inte är torr bakom öronen för att jag skriver som jag gör, men jag vill inte vara den bråkar med alla här på 28dagar....Jag vill verkligen inte käfta med någon här då jag inte ser en poäng i det hela...Alla här vill ju ha kul och se nya platser, inte sant? Sen att jag jobbar på Banverket är en annan femma....

Själv korkar jag upp en Boddington nu, skål på dig!
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Somnium""]Tyvärr är det så i STHLM...Jag önskar att det vore som södra Sverige....Men så är det inte och det är värdelöst....Ribban höjs ju hela tiden av tex UE Kingz, killarna från Håll Käften film(finns här på forumet), B-M och så vidare...Sen att ställen blir mer låsta är den konsekvens vi får stå för....Vi får ju stå för det som vi gör här i STHLM, det är inget mer med det...Ni kanske tycker att jag inte är torr bakom öronen för att jag skriver som jag gör, men jag vill inte vara den bråkar med alla här på 28dagar....Jag vill verkligen inte käfta med någon här då jag inte ser en poäng i det hela...Alla här vill ju ha kul och se nya platser, inte sant? Sen att jag jobbar på Banverket är en annan femma....

Själv korkar jag upp en Boddington nu, skål på dig![/quote]

Skitbra o outa dig med var du jobbar samt att du använder dig av arbetsknippan. Ser det som mindre smart. Är väl säkert du som figurerar med Banverket produktion-jacka och klipper upp hänglås i en filmtrailer..
Skulle inte vilja blanda ihop mitt arbete med mina fritidsintressen. Tror inte att Infranord skulle bli jätteimponerade av om du "torskade" i deras gamla kläder och dessutom har en anställning där.
Somnium
Inlägg: 44
Blev medlem: tor 08 okt 2009, 21:54

Inlägg av Somnium »

[quote=""bunkrologen""]Skitbra o outa dig med var du jobbar samt att du använder dig av arbetsknippan. Ser det som mindre smart. Är väl säkert du som figurerar med Banverket produktion-jacka och klipper upp hänglås i en filmtrailer..
Skulle inte vilja blanda ihop mitt arbete med mina fritidsintressen. Tror inte att Infranord skulle bli jätteimponerade av om du "torskade" i deras gamla kläder och dessutom har en anställning där.[/quote]

Och vad grundar du på att det skulle vara jag i filmen? Jag har varken anledning eller behov att göra en film när jag spenderar nästan all min arbetstid underjord så jag kan titta runt en hel del...Kom inte med några anklagelser som du inte kan backa up...Och för din info så är det lika lätt att få Banverkets gamla kläder som att köpa mjölk på Ica....
Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

LOL...måste vara nära nu!
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: min utrustning

Inlägg av Grishnac »

Nu ger jag inte fler tillsägelser om tonen i tråden, kommer fler inlägg av den här sorten så stänger jag ner den.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Grishnac""]Nu ger jag inte fler tillsägelser om tonen i tråden, kommer fler inlägg av den här sorten så stänger jag ner den.[/quote]

Känns som att den här tråden var urspårad redan från början då ytrustningen handlade om inbrottsverktyg för att sedan övergå i någon form av "alla är ballare än varandra" diskussion.

Tråden är full av OT och har inte berört det ursprungliga på flera sidor.
I mina ögon så hade den kunnat låsas för länge sedan.
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

[quote=""bunkrologen""]Känns som att den här tråden var urspårad redan från början då ytrustningen handlade om inbrottsverktyg för att sedan övergå i någon form av "alla är ballare än varandra" diskussion.

Tråden är full av OT och har inte berört det ursprungliga på flera sidor.
I mina ögon så hade den kunnat låsas för länge sedan.[/quote]

Jag tycker inte moderatorerna behöver varna så mycket i sådana här fall. Lås om inte första varningen hjälper. Samma med dem om drömmarnas brunn och allt vad det var. En hänvisning till FB och sen lås. Tycker jag.
------------------------------------------------------
Det man hittar får man ta.
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

Allt ska få diskuteras här (undantaget sådant som innefattar inbrott och Skyddsobjekt, kortfattat, läs reglerna) Att bara hänvisa till Flashback är ingen lösning då vi inte får någon diskussion. Det må vara så att merparten av medlemmarna inte är ett dyft intresserade av Stockholms underjord, men gör då forumet en tjänst. BÖRJA INTE SKRIVA EN MASSA OM ATT TRÅDEN BÖR LÅSAS ELLER "DET HAR REDAN AVHANDLATS PÅ FLASHBACK OCH HÖR INTE HEMMA HÄR" UTAN AVSTÅ FRÅN ATT SKRIVA DET OCH LÅT DE SOM ÄR INTRESSERADE DISKUTERA

/MOD
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

Jag menade förstås de trådar som går överstyr. Annars bryr jag mig inte vad som diskuteras. Om det är någorlunda relevant.
------------------------------------------------------
Det man hittar får man ta.
Skriv svar