Billig ficklampa

Vad använder ni för kameror, stativ etc?

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

svenne1985
Inlägg: 170
Blev medlem: tor 12 aug 2010, 03:44

Inlägg av svenne1985 »

[quote=""kristofer""]Det är alltid svårt att göra en ficklampa rättvisa på bild. Man måste fotografera i samma miljö med samma inställningar om de ska synas hur effektiv lampan är. Samtidigt har vi alla olika behov.
Jag vill ha en lampa jag vet håller och tar mig ut och upp över jord även om något händer där nere och tiden springer iväg. Därav har jag inga direkt billiga lampor och som sista utväg alltid en glow stick som faktiskt ger skapligt lys i uppåt 12-24h under jord.[/quote]

Tog en bild innan som jag inte lagt upp Bild både denna och efter är på läge auto på kompaktkamera jag har inte en halvmeters kamera :eek: iallfall visst bilderna kan luras lite men tycker det är ganska likt verkligheten :D Och nej säger sig självt man inte har denna lampa till allt, men tråden heter 'billig ficklampa' och några har fyllt på med andra så jag följde med :D Glowsticks är bra, har själv 12-24 timmars...
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Den här är förstås bara en nödlampa. 6 Lumens och 41 cd. Men stötfast, "livslång" garanti och så liten att den kan hänga på nyckelknippan eller ligga i en jackficka.

Normalt 180 kr - nu 90 kr på sportklädesaffären vid Länna
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skriv svar