Framkomliget och roligt

Vad använder ni för kameror, stativ etc?

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
baaz
Inlägg: 1392
Blev medlem: tor 25 sep 2008, 08:09
Kontakt:

Inlägg av baaz »

[quote=""LowAndSlow""]Ska vi tala fyrhjuliga monster så har jag ett litet monster[/quote]

Ooh, nu blev jag nästan lite avis där. Får fundera på hur jag ska förankra ett dylikt inköp hemma.
Användarvisningsbild
Ragnar Svedje
Inlägg: 771
Blev medlem: sön 19 okt 2008, 21:57

Inlägg av Ragnar Svedje »

[quote=""NoFace""]En sådan här underlättar på igenvuxna gamla stigar och så är det roligt oxå.
[/quote]

Ajabaja, inte köra mc på stigar ;)


För att bidra med något konstruktivt, jag brukar cykla en hel del MTB och använder mig av Lantmäteriets Terrängkarta. Framkomligheten är det inget fel på och jag har aldrig hört något gnäll även om jag ibland cyklat på ställen där man kanske inte borde cykla :rolleyes:
"övergivna lador och mossa"
Inaktiv skrivbordsutforskare
Användarvisningsbild
NoFace
Inlägg: 208
Blev medlem: tis 24 feb 2009, 20:35

Inlägg av NoFace »

[quote=""Ragnar Svedje""]Ajabaja, inte köra mc på stigar ;)


[/quote]

I am bad to the bone I guess :cool:

Faktiskt var stig lite överdrivet det blir mer vägar av typ dessa bilder. Den första bilden visar en favorit väg i Almnäsområdet och den andra har jag inte åkt ännu men vi får väl se. Obervera den obekymrade blondinen på lastbilen som bara står och känner sig snygg mitt i eländet
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

[quote=""NoFace""]I am bad to the bone I guess :cool:

Faktiskt var stig lite överdrivet det blir mer vägar av typ dessa bilder. Den första bilden visar en favorit väg i Almnäsområdet och den andra har jag inte åkt ännu men vi får väl se. Obervera den obekymrade blondinen på lastbilen som bara står och känner sig snygg mitt i eländet[/quote]

Euh. Once upon a time in Soviet Russia?
Användarvisningsbild
NoFace
Inlägg: 208
Blev medlem: tis 24 feb 2009, 20:35

Inlägg av NoFace »

[quote=""k4r4t3k4n4k4s""]Euh. Once upon a time in Soviet Russia?[/quote]

Transsibirisk huvudväg -any year.
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

[quote=""baaz""]Ooh, nu blev jag nästan lite avis där. Får fundera på hur jag ska förankra ett dylikt inköp hemma.[/quote]

Det är en hemskt rolig sak. Den är dessutom bakhjulsdriven vilket till och med gör snö roligt.
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Skriv svar