Canon 40D med minst en optik

Allt UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Canon 40D med minst en optik

Inlägg av benkar »

Kameran SÅLD!


Om någon hugad vill shoppa sig en "systemare" så har jag då till sist lagt ut min 40D till försäljning, 500 kr i 28ds-rabatt i båda alternativen.. :cool:

/B

http://www.fotosidan.se/classifieds/view.htm?ID=103481
Senast redigerad av 2 benkar, redigerad totalt 0 gång.
Anledning: Kameran såld
Användarvisningsbild
Ulse74
Inlägg: 315
Blev medlem: tor 09 okt 2008, 06:21
Kontakt:

Inlägg av Ulse74 »

[quote=""benkar""]Om någon hugad vill shoppa sig en "systemare" så har jag då till sist lagt ut min 40D till försäljning, 500 kr i 28ds-rabatt i båda alternativen.. :cool:

/B

http://www.fotosidan.se/classifieds/view.htm?ID=103481[/quote]

"Säljer enbart till köpare som kan möta upp i Stockholm, vill ej hantera skickande via post/betalning via nätet, och priset diskuteras ej."

Vågar du möta upp mig med kamera i suspekt påse och du får en näve sedlar på Plattan? :)
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Ulse74""]"Säljer enbart till köpare som kan möta upp i Stockholm, vill ej hantera skickande via post/betalning via nätet, och priset diskuteras ej."

Vågar du möta upp mig med kamera i suspekt påse och du får en näve sedlar på Plattan? :) [/quote]

Ungefär så, jag träffar köparen på plattan, med kamera osv och kartong, samt kvitton, och i utbyte får jag en näve sedlar.

Vägrar hålla på med att skicka per paket och internetbetalningar, sådan är jag... :)

(och vid sidan står min vän Ivan med ståltänder och håller koll på sitiuationen)

/B
Användarvisningsbild
Amanite
Inlägg: 871
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 07:13
Kontakt:

Inlägg av Amanite »

[quote=""benkar""]
Vägrar hålla på med att skicka per paket och internetbetalningar, sådan är jag... :)

[/quote]


Här e det minsann ordning o reda, me like :D
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""benkar""]Ungefär så, jag träffar köparen på plattan, med kamera osv och kartong, samt kvitton, och i utbyte får jag en näve sedlar.

Vägrar hålla på med att skicka per paket och internetbetalningar, sådan är jag... :)

(och vid sidan står min vän Ivan med ståltänder och håller koll på sitiuationen)

/B[/quote]

Det är ju du som är Ivan, bläng lite så är det ingen som mopsar upp sig vettu ;)
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Citat:
Ursprungligen postat av benkar
Vägrar hålla på med att skicka per paket och internetbetalningar, sådan är jag...

[quote=""Amanite""]Här e det minsann ordning o reda, me like :D [/quote]

Ording och reda och ording och reda.... Handlar mest om att det i mina ögon är för jobbigt och mippligt försöka styra upp och säkerställa privat leverans via "posten" och privat betalning via "nätet", utan att både säljare och köpare kryper omkring oroliga kring det hela... :eek:

Ser ut som om kameran med optik byter ägare imorgon :)

/B
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Grishnac""]Det är ju du som är Ivan, bläng lite så är det ingen som mopsar upp sig vettu ;) [/quote]

Kommer nog gå bra, snackat med jobbkollegorna, både Ivan, Igor, och Wladimir kommer finnas i bakgrunden vid leverans :p

/B
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""benkar""]Kommer nog gå bra, snackat med jobbkollegorna, både Ivan, Igor, och Wladimir kommer finnas i bakgrunden vid leverans :p

/B[/quote]

Det räcker nog fint med dig själv big guy! ;)
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Grishnac""]Det räcker nog fint med dig själv big guy! ;) [/quote]

Med Ivan, Igor, och Wladimir i bakgrunden så kommer kunden/köparen för första gången i världshistorien pruta baklänges, dvs stegvis höja det avtalade priset :D

/B
Låst