Canon 5d mk2 MKII NY, inkl el exkl Canon L 24-105mm 24-105

Allt UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Nyblivenfotograf
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 14 jun 2009, 07:22

Canon 5d mk2 MKII NY, inkl el exkl Canon L 24-105mm 24-105

Inlägg av Nyblivenfotograf »

Tjenare!
Har en NY canon 5d MKII mk2 till salu, givetvis med kvitto, garanti och alla tillbehör. Jag tog mig lite vatten över huvudet och behöver nu pengarna till annat, som tur var har jag inte använt den än. Då det var beställningsvara och den var restnoterad då jag beställde den, så är där inte öppet köp på den, priset för kamera och objektiv ligger på runt 35.000kr MÄRKVÄL, det finns ingen som direkt har den för försäljning i Sverige för detta priset, den är restnoterad av Canon och det som man EVT kan finna, det är endast huset, då kostar det runt 26.000kr Objektivet kostar runt 13.000kr

Jag säljer både kamera och objektiv, tillsammans eller var-för-sig, tillsammans ska jag ha 30.000kr, endast objektivet 10.000kr och endast kamerahuset 22.000kr.

Allt är prutat och klart. Finns utanför Malmö för avhämtning eller skickas det efter överenskommelse.

Jag har även andra kamera tillbehör att sälja, låga priser, bra kvalité och hög service, så tveka inte att höra av dig. Det är diverse "filter" i alla storlekar, batteri, rengöringsset, vertikalgrepp, kamera-rem, etc


Ser framemot få höra av dig, skicka iväg ett PM här så hjälper jag dig.


Ha de bäst
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

Tror ingen är direkt sugen på att köpa ett objektiv för 10 k som du inte angett nån info alls om. Börja där ;)
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Ser ut vara en 24-105 mm L canon F4.0

http://www.fotosidan.se/classifieds/view.htm?ID=107830
Användarvisningsbild
nda
Inlägg: 57
Blev medlem: fre 20 feb 2009, 16:04

Inlägg av nda »

[quote=""rjd2""]Tror ingen är direkt sugen på att köpa ett objektiv för 10 k som du inte angett nån info alls om. Börja där ;) [/quote]

Snygg och informativ sida!!! Keep up!

N
Skriv svar