Ficklampor säljes. Prova lampan innan köp.

Allt UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Caroso
Inlägg: 47
Blev medlem: sön 09 aug 2009, 03:09

Inlägg av Caroso »

[quote=""Grishnac""]Lampan har anlänt till mig och den imponerar redan i dagsljus vid ett första nyfiket test.

Det verkar som att jag fortfarande är sist på listan så jag hoppas på att få testa lampan på fredag vid en liten utflykt med Jan och Riddar M. Risken är stor att jag gärna behåller den här om inte priset ruinerar mig.[/quote]

Du är sist och lampan kommer inte att skickas till någon mer.
Eftersom lampan inte är helt ny så får du den billigare. Skicka ett PM till mig om hur du vill göra.


Har lagt till Xeno E15 i första inlägget. Har 5 st.
Caroso
Inlägg: 47
Blev medlem: sön 09 aug 2009, 03:09

Inlägg av Caroso »

Kommer snart en ny leverans med lampor.
Kan inte ge något exakt datum till er som väntar pga. förseningar med flygen dom senaste dagarna.

Kommer att få hem Farka F8 med grå färg, Xeno G5 och nya tillbehör. Alla nya lampor har den senaste Cree XP-G R5 diden.

Xeno G5
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Faniskogen
Inlägg: 603
Blev medlem: ons 15 okt 2008, 13:07

Inlägg av Faniskogen »

[quote=""Caroso""]Kommer snart en ny leverans med lampor.
Kan inte ge något exakt datum till er som väntar pga. förseningar med flygen dom senaste dagarna.

Kommer att få hem Farka F8 med grå färg, Xeno G5 och nya tillbehör. Alla nya lampor har den senaste Cree XP-G R5 diden.

Xeno G5
Bild

Bild[/quote]

Ser intressant ut detta! Vad kommer priset ligga på denna farka F8?
Caroso
Inlägg: 47
Blev medlem: sön 09 aug 2009, 03:09

Inlägg av Caroso »

[quote=""Faniskogen""]Ser intressant ut detta! Vad kommer priset ligga på denna farka F8?[/quote]

Den på bilden är Xeno G5. Farka och Xeno är från samma tillverkare och delarna från G5 passar F8. Största skillnaden är att Xeno har inre delar i mässing istället för aluminium och hårdare anodisering.
520 kr för Xeno G5

Fick bilder på nya Farka F8 idag. Det som skiljer från den gamla är ny diod och grå färg. Nu följer också en ring i rostfritt stål framför linsen och bärremmen på bilden med.
Mitt pris är inte mycket mer än den gamla F8 så 400 kr inkl frakt ungefär.

Bild
Caroso
Inlägg: 47
Blev medlem: sön 09 aug 2009, 03:09

Inlägg av Caroso »

Här är en gämförelse mellan dom gamla XR-E dioderna och XP-G.

XR-E
Bild

XP-G
Bild
Caroso
Inlägg: 47
Blev medlem: sön 09 aug 2009, 03:09

Inlägg av Caroso »

Har uppdaterat första sidan nu med nya lampor och priser
Skriv svar