*Ej till salu längre* Nokia e71

Allt UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
danne
Inlägg: 102
Blev medlem: sön 21 sep 2008, 09:44

*Ej till salu längre* Nokia e71

Inlägg av danne »

Pinsamt att behöva säga det men jag köpte en Nokia E71 i helgen men efter lite pillande så inser jag att den har på tok för mycket som jag aldrig kommer att använda...

*QVGA skärm
*16 milj. färger
*Komplett tangentbord
*Bluetooth/IR
*3,2 mpixelkamera
*640 x 480 vid 22 bildrutor/s
*Lampa
*Wlan
*Epostklient
*Inbyggd A-GPS
Taltid c:a 10h
Passningstid 17 dagar


Den är i så klart i priiiima skick och 2års garanti ingår. Kvitto medföljer. Färgen är grå.

Priset är 2500:- och då skickar jag även med ett gummiskydd som jag nyss beställt från tradera (Nytt).

Porto+frakt står köparen för (Skickas med Bussgods eller Posten) ELLER så träffas vi och gör upp affären.

OBS! Om jag inte får den såld så gör jag bara ett återköp på mobilen där jag köpte den, men tänkte om det var nån som var sugen och ville fynda här i forumet. Först till kvarn...

Bild
***
Jag gillar UE - gör du? :rolleyes:
Användarvisningsbild
Acke.
Inlägg: 106
Blev medlem: sön 07 sep 2008, 12:07
Kontakt:

Inlägg av Acke. »

Oj, vad liten den var i jämförelse till e61i'n.. Har en sådan via jobbet. Ingen höjdarmobil dock, seg och rätt ointuitiv men med helt ok qwerty-bord. De har säkert markant förbättrat detta till e71'an dock då e61'an har kommit upp i pensionsålder mätt i teknikår.. :p
Eligible, not too stupid. Intelligiable, and cute as cupid.
Knowledgeable, but not always right. Salvageable, and free for the night.

www.jornmark.se
Användarvisningsbild
danne
Inlägg: 102
Blev medlem: sön 21 sep 2008, 09:44

Inlägg av danne »

[quote=""Acke.""]Oj, vad liten den var i jämförelse till e61i'n.. Har en sådan via jobbet. Ingen höjdarmobil dock, seg och rätt ointuitiv men med helt ok qwerty-bord. De har säkert markant förbättrat detta till e71'an dock då e61'an har kommit upp i pensionsålder mätt i teknikår.. :p [/quote]

jo nånting hoppas man ju ha blivit bättre =) har iaf bestämt mig för å behålla den... f.t. är nokia bättre än SE :p
***
Jag gillar UE - gör du? :rolleyes:
Låst