Bergrum uthyres!

Allt UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Akrylamid
Inlägg: 567
Blev medlem: fre 06 aug 2010, 09:42
Kontakt:

Inlägg av Akrylamid »

På förhand kan jag säga att jag är intresserad. Beror så klart på hur när, kostnad som hur många som tänker dyka upp.
biclighter
Inlägg: 13
Blev medlem: mån 08 mar 2010, 02:23

Sv: Bergrum uthyres!

Inlägg av biclighter »

Onekligen intressant. Vart det något? Kostnad? Bilplats från stockholm?
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

har inte hunnit att kontakta vederbörande ännu, men ska snart göra det, så får vi väl isåfall planera nån gång i februari isåfall.
jag åker från trakten kring åmål och kan plocka upp folk på vägen.
Jag trivs bäst i bergrumsrika landskap!
Fotoalbum: http://www.photobucket.com/DSL-UE
klicka på "albums" till vänster på sidan
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

har varit i kontakt med ägaren igen, tyvärr säger han den här gången att han inte kommer visa anläggningen pga inbrottsförsök och skadegörelse, riktigt tråkigt :(
förklarade för honom att de som begår de handlingarna förmodligen inte är av den sorten som tar kontakt med ägaren för att ordna en visning, men han stod fast vid sitt beslut tyvärr, jäkla idioter som ska ge sig på en aktiv anläggning, mycket trist!

min inställning är att anläggningar som ägs/förvaltas av någon ska ses som vilken egendom som helst, t.ex. en bil eller villa, medan en övergiven anläggning, återöppnad plomberad anläggning osv inte är att betrakta som egendom och då tycker jag det är mer fritt fram att kliva in, vet att många har en hårdare syn vilket är OK, men det tråkiga är den slappa synen som finns ganska utbrett på t.ex. flashback, jag skulle inte få för mig att klippa lås eller liknande på en aktiv anläggning.
Jag trivs bäst i bergrumsrika landskap!
Fotoalbum: http://www.photobucket.com/DSL-UE
klicka på "albums" till vänster på sidan
Skriv svar