Bergrum uthyres!

Allt UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""kristofer""]Jag har alltid svårt för felaktiga bilder i annonser, de sänker förtroendet speciellt i dessa dagar då nästan alla har en digitalkamera eller mobil med kamera i.

Så nu handlar det om att sälja fastigheten och inte längre hyra ut? Det krävs inte mycket google för att hitta dokument om köpet, 200k fick han ge. Kanske insåg han inte riktigt hur dyrt det är att drifta och hur svårt det kan vara att få tag i en bra verksamhet som är villig att betala?[/quote]

Framför allt faller ju många verksamheter på att det ej finns nödutgång.
Är endast nödutstigning via stege och lucka på den anläggningen.

De kapitalstarka bolag som är villiga att plöja ner några miljoner i en sådan anläggning vill oftast husera i de större städerna och gärna mer centralt.

Sen är det inge vidare att stjäla någons bild till annonsen!! :mad:
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

skickade mail till annonsören och frågade om han är intresserad att ordna en visning. kan ju innebära en kostnad eftersom han har anläggningen i vinstsyfte så jag får se vad han vill ha.. men finns det intresse att gå ihop en grupp och se stället om det blir aktuellt? delar man på kostnaden så blir det väl inte så blodigt.. :confused:
Användarvisningsbild
Faniskogen
Inlägg: 603
Blev medlem: ons 15 okt 2008, 13:07

Inlägg av Faniskogen »

[quote=""benkar""]Stämmer bra. Lite imponerad av mig själv, har 10.000 bilder i galleriet, och kände omgående igen min bild när jag väl såg den i annonsen..... :D

/B[/quote]

En bildtjuv till och med, dålig stil!
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Faniskogen""]En bildtjuv till och med, dålig stil![/quote]

Är trots allt inte speciellt upprörd, mest med tanke på hur liten bild det var som "lånats", mest "nöjd" över att jag kom på att det var just "min bild", från en helt annan plats, som lånats... :)

/B
Urbankillen
Inlägg: 151
Blev medlem: mån 14 feb 2011, 23:27

Inlägg av Urbankillen »

[quote=""swedediesel""]skickade mail till annonsören och frågade om han är intresserad att ordna en visning. kan ju innebära en kostnad eftersom han har anläggningen i vinstsyfte så jag får se vad han vill ha.. men finns det intresse att gå ihop en grupp och se stället om det blir aktuellt? delar man på kostnaden så blir det väl inte så blodigt.. :confused: [/quote]



Låter mycket intressant! Berätta gärna hur annosören besvarade ditt mail..
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

[quote=""Urbankillen""]Låter mycket intressant! Berätta gärna hur annosören besvarade ditt mail..[/quote]

inte alls faktiskt :(
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

nu tog jag faktiskt och ringde annonsören, och han hade läst mitt mail men var lite skeptisk pga diverse inbrottsförsök som varit, men jag förklarade då att de som verkligen är intresserade hellre tar kontakt som jag gjorde än att försöka bryta sig in, så han var inte avvisande till förslaget och skulle fundera på det lite till, det blir ju med all säkerhet någon form av avgift, men är vi ett gäng och delar på det så borde det inte bli för mycket, vi får se vad avgiften kan tänkas bli nästa gång jag kontaktar honom.

när jag fått klartecken så kan vi ju bestämma nåt datum ca en månad framåt i tiden och utgå från det, och de som vill med får isåfall lämna en bindande anmälan, så att kostnaden erläggs även om man skulle få förhinder, så det inte drabbar övriga i gruppen.

anläggningen var enligt annonsören i gott skick och välunderhållen, dock var en del radioutrustning borta.
vad säger ni? skulle detta vara nåt?
Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Inlägg av podden »

Jag åker gärna med.. Har bara en snöjour att ta hänsyn till.
Blir inte kostnaden för stor så e det värt risken att förlora pengarna.
Men som vintern ser ut så är det nog inget större problem.
Jag åker 5 sitsig bil från stockholm. Och samåkning är möjlig om vädret tillåter mej att åka.
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

Jag är intresserad, Köping ligger bara 3 timmar upp längs E20 från mitt.
Have car, can travel... :D
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Vastmanland
Inlägg: 122
Blev medlem: ons 01 sep 2010, 15:13
Kontakt:

Inlägg av Vastmanland »

Bor i Västerås helt klart sugen
Skriv svar