Sanatoriet mellan Borås och Ulricehamn

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

c_balder82
Inlägg: 191
Blev medlem: tor 01 jan 2009, 15:36
Kontakt:

Sanatoriet mellan Borås och Ulricehamn

Inlägg av c_balder82 »

för att inte skriva ut vilket men ni som vet vilket jag menar kanske vet hur läget är, jag ska dit i Maj/Juni och funderar på om det är relativt lätt att komma in nu? jag måste nog in själv då min sambo o son väntar i bilen, är inte så lämpligt att dra med en 5-åring in där kanske.
GULDBARNET
Inlägg: 15
Blev medlem: mån 04 maj 2009, 14:22

Inlägg av GULDBARNET »

[quote=""c_balder82""]för att inte skriva ut vilket men ni som vet vilket jag menar kanske vet hur läget är, jag ska dit i Maj/Juni och funderar på om det är relativt lätt att komma in nu? jag måste nog in själv då min sambo o son väntar i bilen, är inte så lämpligt att dra med en 5-åring in där kanske.[/quote]

Har varit där 2 gånger och läget ska fortfarande vara bra, riktigt svårt att komma in dock..var där i november och då fick vi klättra upp för en balkong på baksidan och gå in den vägen..sedan gå ut ur huvudingången.

Akta dig för bonden som bor där bara för han ska vara rätt otrevligt vad jag hört. :eek:
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

Hot är ju den absolut bästa metoden att hålla folk ute...
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
fredrik
Inlägg: 245
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 00:41

Inlägg av fredrik »

det där med en otrevlig bonde verkar stämma ytterst väl!
Användarvisningsbild
Klingen
Inlägg: 49
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 19:33
Kontakt:

Inlägg av Klingen »

[quote=""LowAndSlow""]Hot är ju den absolut bästa metoden att hålla folk ute...[/quote]

Kan så tyckas, men det är INTE något som passar in här.
Styr tråden i vettig riktning, annars vidtas åtgärder.
inspektionsverket.se - The world as we know it.
Skriv svar