Ett övergivet fd mentalsjukhus/Björknäs Sjukhem (Sammanfogat)

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Braweheart
Inlägg: 126
Blev medlem: tor 10 sep 2009, 20:16
Kontakt:

Inlägg av Braweheart »

[quote=""tristessa""]Tyvärr alla mina bilder försvann när min gamla dator kraschade.
Jag tipsade ju Grishnac om vart det låg, dock blev jag lite sur över att inte få ett tack.[/quote]

Du får gärna skicka mig en beskrivning i ett PM på var de ligger eller kanske tom visa var de ligger..
---------------------------
Braweheart!! Mina UE bilder
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""tristessa""]Tyvärr alla mina bilder försvann när min gamla dator kraschade.
Jag tipsade ju Grishnac om vart det låg, dock blev jag lite sur över att inte få ett tack.[/quote]


Fast han nådde bara herrgården och folkskolan. Mycket kvar att hitta ute i terrängen misstänker jag
tristessa
Inlägg: 5
Blev medlem: lör 11 feb 2012, 14:04

Inlägg av tristessa »

Jag kan visa, men då kanske du kan hänga på till Björknäs om det går att ta sig in numera?
Användarvisningsbild
Braweheart
Inlägg: 126
Blev medlem: tor 10 sep 2009, 20:16
Kontakt:

Inlägg av Braweheart »

[quote=""tristessa""]Jag kan visa, men då kanske du kan hänga på till Björknäs om det går att ta sig in numera?[/quote]

Låter bra de.. Är tyvärr tveksam om björknäs e öppet nu.. Dem bommade igen rejält för 1½ år sen nu..
---------------------------
Braweheart!! Mina UE bilder
Projector
Inlägg: 44
Blev medlem: fre 09 dec 2011, 00:27

Inlägg av Projector »

Tänk om det kunde vara öppet till Björknäs.
Dock tror jag också att det är stängt. Men jag kan väl åka dit och slänga ett get öga nån dag framöver.
Användarvisningsbild
shadowhand
Inlägg: 25
Blev medlem: lör 04 feb 2012, 10:28

Inlägg av shadowhand »

jag var där 2veckor sedan det är ett fönster inslagen på nedere våningen som man kan ta sig in.
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Barsep
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 23 nov 2011, 21:48

Inlägg av Barsep »

Jag och några kompisar var där förut idag, nån timme. mötte två andra snubbar som verkar ha snubblat in på chans.

Sen typ 5 timmar senare efter att vi handlat i Kramfors ville några andra kompisar också se till det. Men när vi kommer fram så ser vi att det är avspärrat med polisband, brandkåren har lämpat ut rester (troligtvis från skiljeväggarna i matsalen) och det var skumrester och vatten kvar. :S

Lite läskigt att någon fjuttat på stället efter att vi varit där. :( Sen känns det som att någon verkligen vill bränna ner det också :mad:
Användarvisningsbild
Braweheart
Inlägg: 126
Blev medlem: tor 10 sep 2009, 20:16
Kontakt:

Inlägg av Braweheart »

[quote=""Barsep""]Jag och några kompisar var där förut idag, nån timme. mötte två andra snubbar som verkar ha snubblat in på chans.

Sen typ 5 timmar senare efter att vi handlat i Kramfors ville några andra kompisar också se till det. Men när vi kommer fram så ser vi att det är avspärrat med polisband, brandkåren har lämpat ut rester (troligtvis från skiljeväggarna i matsalen) och det var skumrester och vatten kvar. :S

Lite läskigt att någon fjuttat på stället efter att vi varit där. :( Sen känns det som att någon verkligen vill bränna ner det också :mad: [/quote]

Tur ni inte var där när de började brinna.. Fattar inte vad folk vinner på att elda så..
---------------------------
Braweheart!! Mina UE bilder
Barsep
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 23 nov 2011, 21:48

Inlägg av Barsep »

Skriv svar