Dela med er av platser!

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Midnattståget
Inlägg: 30
Blev medlem: sön 17 okt 2010, 14:30

Inlägg av Midnattståget »

jaja ska vi tjaffsa om din skatt eller vad? den är inte mitt problem och jag bidrar inte så att din skatt blir högre verkligen inte med hjälp av graffiti i alla fall
Anden Midnattståget © 2010
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Midnattståget""]jaja ska vi tjaffsa om din skatt eller vad? den är inte mitt problem och jag bidrar inte så att din skatt blir högre verkligen inte med hjälp av graffiti i alla fall[/quote]

SKATT? Det jag skrev senast var min höjda förenings/boende-avgift på ett år, 600 kr! Bara för att några idioter av din typ graffar!

( NEJ... jag förstår dig inte... Graff-sanering på byggnader i bostadsrättsföreningen där jag bor kostade enligt senaste årsredovisningen 24.000 kr för 2009, vilket blev 600 kr för min del, SKITKUL! )

Hoppas att jag och grannarna springer på några graffare "in the act" nästa gång, då blir det f...n dags för att återgå till medeltiden... :D ;)

/B
Användarvisningsbild
Midnattståget
Inlägg: 30
Blev medlem: sön 17 okt 2010, 14:30

Inlägg av Midnattståget »

hahah gör så banka gärna på dom som sagt jag sköter mitt försöker vara ett med allt och som du fattar så är jag inte ute efter att tjafsa menar bara att alla tycker olika kommer säkert tycka likadant som du den dagen jag får betala men just nu njuter jag av att bo hemma och slippa betala nånting ^^
Anden Midnattståget © 2010
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Midnattståget""]hahah gör så banka gärna på dom som sagt jag sköter mitt försöker vara ett med allt och som du fattar så är jag inte ute efter att tjafsa menar bara att alla tycker olika kommer säkert tycka likadant som du den dagen jag får betala men just nu njuter jag av att bo hemma och slippa betala nånting ^^[/quote]

Säger som du, hahah, skulle aldrig falla mig/oss (som bor här) in att slå på någon, tänkte mest på en påtvingad utflykt hem till den/de som graffar här, och måla ned deras lägenhet/pojkrum riktigt ordentligt med de omhändertagna sparyburkarna :p

/B
Användarvisningsbild
Midnattståget
Inlägg: 30
Blev medlem: sön 17 okt 2010, 14:30

Inlägg av Midnattståget »

HAHAHA :D Lät lite småkul
Anden Midnattståget © 2010
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Midnattståget""]Jag står inte för någon form av graffiti gillar det men bara när det håller sig på byggnader som ''är vid liv''
Midnattståget är ett gäng på ca 30 personer (graffitimålare, Ueare, äventyrare av olika former och lite annat smått och gott.

Allt jag gör är att besöka byggnader och ta emot foton

Mitt mål är att ta mig till ett ställe... fotografera och filma och sen dra där ifrån...

[/quote]

Bara i det korta svaret så borde du ha förstått att du ALDRIG kommer få något härifrån. Kryp tillbaka nu under stenen och ägna dig åt graffiti i stället.
onord
Inlägg: 86
Blev medlem: ons 20 jan 2010, 14:15

Inlägg av onord »

jag gillar också grafitti.. på rätt ställe... dvs som konstform men vägen dig från massor av tagg och skit.. är LÅNG!
Och denna killen blir dömd som idiot för att han har samma namn som den gruppen som han är en del av men inte delaktig i målandet... lyckat resonemang!!
Dvs All som håller på med UE gör bryt och slänger kidds i farofyllda situationer?


Detta stället är nog ngt av det mest tillknäppta jag varit med om !
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""onord""]jag gillar också grafitti.. på rätt ställe... dvs som konstform men vägen dig från massor av tagg och skit.. är LÅNG!
Och denna killen blir dömd som idiot för att han har samma namn som den gruppen som han är en del av men inte delaktig i målandet... lyckat resonemang!!
Dvs All som håller på med UE gör bryt och slänger kidds i farofyllda situationer?


Detta stället är nog ngt av det mest tillknäppta jag varit med om ![/quote]

Nu känner jag inte All som håller på med bryt och kastar barn, men du tror inte någonstans att en del ställen bara av en liten slump skulle kunna tänkas hamna hos kompisarna som målar och kladdar?

Bara en rent teoretisk fråga som jag har haft svaret på sedan jag svarade som inlägg nr 2 i tråden. Det är ganska enkel matematik att komma fram till det.

Kommer vi längre i det här?
Kanske flytta till någon etik-tråd i stället?!
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

[quote=""onord""]jag gillar också grafitti.. på rätt ställe... dvs som konstform men vägen dig från massor av tagg och skit.. är LÅNG!
Och denna killen blir dömd som idiot för att han har samma namn som den gruppen som han är en del av men inte delaktig i målandet... lyckat resonemang!!
Dvs All som håller på med UE gör bryt och slänger kidds i farofyllda situationer?


Detta stället är nog ngt av det mest tillknäppta jag varit med om ![/quote]

Jaha... Hejdå, då...
------------------------------------------------------
Det man hittar får man ta.
Användarvisningsbild
Midnattståget
Inlägg: 30
Blev medlem: sön 17 okt 2010, 14:30

Inlägg av Midnattståget »

Hej bunkrologen vart... eh? vart fan kom du ifrån? :)
Och snälla läs innan du svarar man låter mycket smartare då jag lovar!
som sagt jag ägnar mig inte åt graffiti så... jadu... vet inte om jag hade så mycket mer att säga det var inte svårare än så men kan upprepa om det var någon mer som inte fattade första gången JAG ÄGNAR MIG INTE ÅT GRAFFITI

men att krypa under stenar är lugnt för mig graffiti passar sig nog inte så bra där heller.. men om du trivs under stenar får du gärna stanna där det stör absolut inte mig och kommer nog aldrig att göra

tycker dock fortfarande graffiti är en underbar konstform så till alla som graffar.... BOMB THE FUCKING WORLD!

Take care mannen!
Senast redigerad av 2 Midnattståget, redigerad totalt 0 gång.
Anden Midnattståget © 2010
Skriv svar