Dela med er av platser!

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
daytripper72
Inlägg: 545
Blev medlem: ons 11 feb 2009, 20:30

Inlägg av daytripper72 »

[quote=""Midnattståget""] ...som sagt jag ägnar mig inte åt graffiti så... JAG ÄGNAR MIG INTE ÅT GRAFFITI[/quote]

haha...eller hur
onord
Inlägg: 86
Blev medlem: ons 20 jan 2010, 14:15

Inlägg av onord »

[quote=""mopedhuligan""]Jaha... Hejdå, då...[/quote]

trevligt klimat med... välkommen hit eller hur var det nu...
Användarvisningsbild
Midnattståget
Inlägg: 30
Blev medlem: sön 17 okt 2010, 14:30

Inlägg av Midnattståget »

[quote=""daytripper72""]haha...eller hur[/quote]


Tydligen har vi fler efterblivna på den här sidan... hela skiten är som ett ilsket gruppboende haha töntar
Anden Midnattståget © 2010
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Midnattståget""]Hej bunkrologen vart... eh? vart fan kom du ifrån? :)
Och snälla läs innan du svarar man låter mycket smartare då jag lovar!
som sagt jag ägnar mig inte åt graffiti så... jadu... vet inte om jag hade så mycket mer att säga det var inte svårare än så men kan upprepa om det var någon mer som inte fattade första gången JAG ÄGNAR MIG INTE ÅT GRAFFITI

men att krypa under stenar är lugnt för mig graffiti passar sig nog inte så bra där heller.. men om du trivs under stenar får du gärna stanna där det stör absolut inte mig och kommer nog aldrig att göra

tycker dock fortfarande graffiti är en underbar konstform så till alla som graffar.... BOMB THE FUCKING WORLD!

Take care mannen![/quote]


Jag vet inte hur jag på ett mer pedagogiskt sätt skall lyckas förklara detta för dig, men jag gör ett försök.

Du hänger med graffare, tycker om graff etc.
Det innebär att det, i mina ögon, föreligger en avsevärd risk att ställen du besöker helt plötsligt är förstörda.

Du kan svära dig fri från allt med graff hur mycket du vill.
Så länge du innehar den omogna attityd som du har angående "bomb the world" och de facto spenderar tid med vandaler så ger det inga pluspoäng på detta forum.

Alla här delar inte mina åsikter, men en stor klick.

Går man ut med att man gillar graffiti, hänger med folk som målar och blandar in en omogen attityd så faller man väldigt djupt i min värld.

Försök nu att begrunda detta som jag har skrivit.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Dela med er av platser!

Inlägg av Grishnac »

Då har denna tråden spårat ur.

TS får helt enkelt inse att klotter uppenbarligen inte är väl ansett i de här grupperingarna och när man som TS uppenbarligen umgås i kretsar som ägnar sig åt just detta så kommer man att betraktas med skepsis.
Att du dessutom har ett nick som taggats offentligt gör det hela lite mer uppenbart.
Nu säger du att du inte stödjer graffitti men i det här sammanhanget så kräver det nog mer än att du hävdar det för att det skall landa hos övriga användare på forumet - en bra start vore nog att inte propagera för att dela med sig av platser.


Övriga - lugna ner känslorna en aning, TS hävdar att han inte stödjer graffitti, huruvida det är sant eller inte är inte min sak att avgöra men låt oss ta det lugnt och låta människan visa sig från sin - förhoppningsvis - bästa sida. Ni behöver inte dela med er av platser om ni känner er osäkra.

Forumets genrella attityd har ju tydligt framgått, de allra flesta härinne anser att graffitti är den stora satan tillsammans med grävskopor och stadsplanerare och kommer nog aldrig vinna någon status här.

Eftersom jag inte kan se något annat diskussionsunderlag i tråden föreslår jag att vi låser den.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
Midnattståget
Inlägg: 30
Blev medlem: sön 17 okt 2010, 14:30

Inlägg av Midnattståget »

Förlåt för att jag inte kan allt om ue...
Men som jag sa tidigare hmm... ilsket gruppboende
Ni tar skiten så jävla seriöst jag fattar inte vad grejen är grischnac?
har du också problem med att läsa som resten eller vad?

som sagt midnattståget är som ett crew på ca. 30 personer där av graffare, Ueare m.m. jag ansvarar inte direkt för resten kan bara stå för vad jag själv gör.. Men om du eller någon annan har problem med graffare ring facket eller nått, inte fan bryr jag mig. Ni klagar på allt till mig, vadfan kommer sen syrrans mensproblem...?

Forumets genrella attityd har ju tydligt framgått..

Mycket välartikulerat av dig käre vän men ehh nej.
Attityden i forumet är kanske sådär... men det beror knappast på mig eller hur? ;)
Anden Midnattståget © 2010
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

Veckans humortråd det här.......
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""Midnattståget""]Förlåt för att jag inte kan allt om ue...
Men som jag sa tidigare hmm... ilsket gruppboende
Ni tar skiten så jävla seriöst jag fattar inte vad grejen är grischnac?
har du också problem med att läsa som resten eller vad?

som sagt midnattståget är som ett crew på ca. 30 personer där av graffare, Ueare m.m. jag ansvarar inte direkt för resten kan bara stå för vad jag själv gör.. Men om du eller någon annan har problem med graffare ring facket eller nått, inte fan bryr jag mig. Ni klagar på allt till mig, vadfan kommer sen syrrans mensproblem...?

Forumets genrella attityd har ju tydligt framgått..

Mycket välartikulerat av dig käre vän men ehh nej.
Attityden i forumet är kanske sådär... men det beror knappast på mig eller hur? ;) [/quote]



"Grejen" är att du kommer in som ny på forumet, du drar igång en tråd om att "dela med sig av platser" - något som majoriteten av användarna på forumet redan är skeptiska mot just för att det riskerar att för många får reda på platserna och "graffare" tar sig dit för att utöva sin egen hobby vilken anses som ren förstörelse här, du visar dig sedan ha ett nick som är liktydigt med ett "crew" där graffare ingår och du umgås således i dom kretsarna vilket gör det till en riskfaktor för dom flesta användarna härinne.
Börja med att begrunda det, du får självklart posta härinne som alla andra, men du får också helt enkelt acceptera att ditt umgänge i ett "crew" där graffare ingår gör att de flesta härinne kommer att dra öronen åt sig.

Det är egentligen inte något att diskutera, folk härinne ogillar graffare och du hänger med sådana vilket gör folk avogt inställda, acceptera det och försök jobba dig fram till en bättre acceptans eller ge upp och leta något annat ställe att leka på, valet är fritt.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Midnattståget""]
Forumets genrella attityd har ju tydligt framgått..
. . .
Attityden i forumet är kanske sådär... men det beror knappast på mig eller hur? ;) [/quote]
Eran generella attityd har ju tydligt framgått...

I den här tråden har du(/ni?) påverkat attityden direkt och även nivån på diskussionerna.
[quote=""Grishnac""]"Grejen" är att du kommer in som ny på forumet, du drar igång en tråd om att "dela med sig av platser" - något som majoriteten av användarna på forumet redan är skeptiska mot just för att det riskerar att för många får reda på platserna och "graffare" tar sig dit för att utöva sin egen hobby vilken anses som ren förstörelse här, du visar dig sedan ha ett nick som är liktydigt med ett "crew" där graffare ingår och du umgås således i dom kretsarna vilket gör det till en riskfaktor för dom flesta användarna härinne.
Börja med att begrunda det, du får självklart posta härinne som alla andra, men du får också helt enkelt acceptera att ditt umgänge i ett "crew" där graffare ingår gör att de flesta härinne kommer att dra öronen åt sig.

Det är egentligen inte något att diskutera, folk härinne ogillar graffare och du hänger med sådana vilket gör folk avogt inställda, acceptera det och försök jobba dig fram till en bättre acceptans eller ge upp och leta något annat ställe att leka på, valet är fritt.[/quote]
Läs det som Grishnac skrivit, det är vettigt... beskriver läget ganska bra också.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

[quote=""Saddam""]Eran generella attityd har ju tydligt framgått...

I den här tråden har du(/ni?) påverkat attityden direkt och även nivån på diskussionerna.

Läs det som Grishnac skrivit, det är vettigt... beskriver läget ganska bra också.[/quote]

Eller bara gör som vår gamle vän Brad. Be alla dra åt skogen: http://www.youtube.com/watch?v=mK-YsYx8Ux4
------------------------------------------------------
Det man hittar får man ta.
Skriv svar