Ännu ett Sanatorium..

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

[quote=""LINK82""]Var med på denna turen.
Och det var ju dock det där med att känna på alla dörrar innan man försöker hitta en alternativ väg in, alla utom en ! Lite pinsamt kanske.
Men vi kom in i alla fall och det är ju det som räknas.
- Och så vi kom ju ut på rätt sätt i alla fall.

Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid[/quote]

Hehe, eller som vi brukar säga, "Om det finns en lätt väg tar Rosa Katten lik förbannat den svåra!"
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""riddar m""]Hehe, eller som vi brukar säga, "Om det finns en lätt väg tar Rosa Katten lik förbannat den svåra!"[/quote]
Jag har gjort likdant några gånger... t.ex. så har man krypit in genom ett hål i ett stängsel för att senare upptäcka att grinden på baksidan var öppen.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
MarcusFBG
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 18 okt 2009, 10:29

Inlägg av MarcusFBG »

Hej!

Går det fortfarande att komma in och hur är stämningen med grannar osv?

Lite tveksam om man vågar sätta sig i bilen och köra en 15min för att sen kanske bara få vända...
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""MarcusFBG""]
Lite tveksam om man vågar sätta sig i bilen och köra en 15min för att sen kanske bara få vända...[/quote]
15 minuter är väll ingenting?! 15 mil hade varit lite annorlunda... finns väll annat man kan göra på väg hem ifall det skiter sig?
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Sincro
Inlägg: 589
Blev medlem: lör 08 aug 2009, 00:41

Inlägg av Sincro »

[quote=""MarcusFBG""]Hej!

Går det fortfarande att komma in och hur är stämningen med grannar osv?

Lite tveksam om man vågar sätta sig i bilen och köra en 15min för att sen kanske bara få vända...[/quote]

Sitter lite i samma funderingar här faktiskt. Börjar bli fina höstfärger ute nu som lämpar sig för fotografering, men det hade ju varit en bonus om man kunde smyga sig in en sväng också. En annan har ju dessutom mer i storleksordningen 15 mil än 15 minuter dit ;)

"Efter regnet kommer solsken, det tycker jag är så jättebra!"
MarcusFBG
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 18 okt 2009, 10:29

Inlägg av MarcusFBG »

[quote=""Saddam""]15 minuter är väll ingenting?! 15 mil hade varit lite annorlunda... finns väll annat man kan göra på väg hem ifall det skiter sig?[/quote]

Oj :D Menar 15mil :rolleyes:
Användarvisningsbild
jasifil
Inlägg: 662
Blev medlem: tis 23 sep 2008, 17:06
Kontakt:

Inlägg av jasifil »

[quote=""peterw56""]Hej Muppjävlar Här utlovar jag samma sorts dans som jag kommer bjuda er på om jag träffar er vid denna fastighet DVS den blågula dansen Den som gör ont efter 3varv Alla hyresgäster på området är ombedda att ringa den arge bonden som dyker upp innom 10 minuter med en jävla stor musikmaskin som överröstar det mesta som kan låta från vår lilla dans som jag bjuder upp till. Så välkommen till vår lilla sammankomst obs glömm inte första förband för vårdcentralen inne i byn har minskat sina öppettider MVH peter[/quote]

Är detta någon slags hot eller missförstår jag ditt inlägg?
Användarvisningsbild
wroomlars
Inlägg: 288
Blev medlem: fre 07 nov 2008, 19:57

Inlägg av wroomlars »

[quote=""MarcusFBG""]Oj :D Menar 15mil :rolleyes: [/quote]
Du bor inte i Norrland du :D 15 mil är fika avstånd.
Användarvisningsbild
jasifil
Inlägg: 662
Blev medlem: tis 23 sep 2008, 17:06
Kontakt:

Inlägg av jasifil »

[quote=""peterw56""]Hej Muppen Var det inte du som blev ivägkörd och fick prata med polisen angående olaga intrång allternativt INBROTT Jag minns inte riktigt men jag kan kolla mina minnesanteckningar Om jag inte missminner mig så hävdade du att fönstret på baksidan varit öppet vilket var fel DET VAR UPPBRUTET INBROTT ÄR INTE OKEJ Hur ställer du dig till att jag kommer och bryter mig in och letar igenom din bostad/kvart MVH peter[/quote]
Har ingen aning om du syftar på mig nu men hur som helst så var det inte jag.
Håller med dig helt och fullt. Inbrott är inte okej. Är det öppet så är det en sak men att bryta sig in är defintivt inte ok.

Dock tycker jag att du verkar ha en lite onödigt stöddig attityd.
Skriv svar