Psyksjukhus i Bollnäs

Mentalsjukhus, laboratorier etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

PringlesMannen
Inlägg: 290
Blev medlem: mån 24 aug 2009, 19:19

Inlägg av PringlesMannen »

[quote=""wildhack""]Jadå. Verkar inte som de tänker städa upp efter sig dock (man får anta det är med ägarnas tillåtelse).

Vet inte när de får tid att klippa till sin lilla hobbyfilm, det där är en reklamfilmfirma i grunden så de betalade uppdragen har väl företräde. Dåligt uppdaterad blogg http://www.ligistfilm.com/news.html[/quote]

Mjo, var inne på deras hemsida idag och den var lite segt uppdaterad.
Användarvisningsbild
shadowhand
Inlägg: 25
Blev medlem: lör 04 feb 2012, 10:28

Inlägg av shadowhand »

någon som vet hur är läget där nu?
Ingemar Johansson
Inlägg: 124
Blev medlem: fre 13 nov 2009, 12:25

Inlägg av Ingemar Johansson »

Jag passerade där i lördags nu Och herregud vad dom har förstört mycke :eek: Blev riktigt chockad om man gemför hur det såg ut för ca 2 års sen när jag var dit första gången,Då fanns all poslin och köksredskap och massa tillbehör möbler stolar och mycket mer.Allt är nu borta och dels sönderslagen och nerklottat.Jaa det är rent sagt förjävligt på rent svenska.

Är så synd på en sån fin byggnad..Om jag inte minns fel så var det renovering på gång och det skulle bli troligen vandrarhem av nåt slag Men vad som hände med det har jag inte en aning om..Men synd är det...
Näshulta
Inlägg: 11
Blev medlem: fre 07 nov 2008, 09:19

Inlägg av Näshulta »

Vilket fantastiskt vackert hus!!

Och förbannande jävla skitungar som inte kan respektera huset och andras saker....


Mvh Gabbi
Användarvisningsbild
shadowhand
Inlägg: 25
Blev medlem: lör 04 feb 2012, 10:28

Inlägg av shadowhand »

hej!
jag var där igår och det är så tråkigt att folk ha bara förstörd.
skulle vara jättesugen och kontakta ägarn och kolla om dom vill göra av sig med huset så man kanske göra nåt fint med den,nån som vet vem som äger det?
Användarvisningsbild
fransosen
Inlägg: 236
Blev medlem: ons 12 nov 2008, 10:46

Inlägg av fransosen »

[quote=""Någonstans_i_Sverige""]Jag har varit där vid två tillfällen (http://www.flickr.com/photos/netzanette ... 483062639/). Andra gången såg det riktigt bedrövligt ut efter all vandalisering. Mycket synd. :( Såg varken katter eller spöken, men liten småkuslig känsla finns där allt...[/quote]

Hej! Om man publicerar som du gör namn på orten och karta ska man inte undra hur fel folk hittar dit och trashar. Visst går det att hitta platsen utan din hjälp men ändå varför underlätta jobbet för vandaler på så sätt?
jennyann
Inlägg: 16
Blev medlem: fre 25 maj 2012, 07:21

Inlägg av jennyann »

[quote=""wildhack""]Har varit där ett antal gånger, har då inte sett några spöken... Men det ligger ju på en kulle, fönstren står och slår i vinden etc så den med lite klenare nerver eller vildare fantasi kan nog tolka det som andar.

Det är inget mentalsjukhus utan äldreboende för de mindre bemedlade. Det finns dock ett par celler i källarn med matlucka, och det finns en historia om en man som fått bo länge i en av dem.

Men iofs, har sett lite skumma fenomen i köket... :) [/quote]

Vad har du sett i köket??
Senast redigerad av 1 jennyann, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Någonstans_i_Sverige
Inlägg: 12
Blev medlem: mån 10 nov 2008, 14:07

Inlägg av Någonstans_i_Sverige »

[quote=""fransosen""]Hej! Om man publicerar som du gör namn på orten och karta ska man inte undra hur fel folk hittar dit och trashar. Visst går det att hitta platsen utan din hjälp men ändå varför underlätta jobbet för vandaler på så sätt?[/quote]

Jag brukar inte göra det när det handlar om UE, men Norrfly är såpass känt och omtalat så det gör varken till eller från. Det är ju främst traktens fjortisar som är där och festar och förstör med. Det är inget svårhittat eller okänt hus i trakten direkt. Det ligger precis vid en välbesökt golfbana i en liten håla. Googlar man så verkar traktens ungdomar ha det som en sport att åka dit o skrämma upp varann. Skillnaden hade varit om huset låg gömt i skogen och ingen kände till det. Huset var trashat redan innan jag besökte det första gången så det är ju inte direkt mitt fel.
Användarvisningsbild
wildhack
Inlägg: 380
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 09:54
Kontakt:

Inlägg av wildhack »

[quote=""jennyann""]Vad har du sett i köket??[/quote]
Se bilderna i inlägget ;)
jennyann
Inlägg: 16
Blev medlem: fre 25 maj 2012, 07:21

Inlägg av jennyann »

Sorry men det ser liiiite photoshoppat ut :P
Skriv svar